255 – چگونه توانستم دانش آموزان را با آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آن آشنا کنم؟

255 – چگونه توانستم دانش آموزان را با آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آن آشنا کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 592 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 3 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان را با آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آن آشنا کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان را با آسیب های اجتماعی و راهکار های مقابله با آن آشنا کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 3

کلید واژه : 3

مقدمه. 4

بیان مسئله‏. 5

توصیف وضع موجود. 6

مبانی نظری و  پیشینه پژوهش : 7

مبانی نظری : 7

ارائه اطلاعات( شواهد یک): 10

راه حل های پیشنهادی: 11

انتخاب راه جدید به طور موقت: 12

اجرای راه حل ها: 13

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش اموزان خوب در مدرسه : 14

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو): 16

بحث و نتیجه گیری.. 17

برخی از آسیب های اجتماعی و راهکار های پیشگیری از آنها 19

چگونه می توان این حس را در دانش آموزان ایجاد و تقویت کرد ؟. 25

منابع.. 32

 

چکیده :

دانش آموزان در ایران نقش به سزایی دارند و از قبل نیز داشتند چرا که از این  افراد به عنوان سرمایه کشور یاد می شود. و این نیز امری مسلّم است که یک دانش آموز می تواند در افکار جامعه و اهداف آن تأثیر گذار مثبت یا منفی باشد. تأثیر گذار مثبت این است که وی بدون این که تحت تأثیر عوامل داخلی یا خارجی باشد، با افکار مثبت خود در جهت بهبود اوضاع مملکت از لحاظ های  مختلف مثل سیاسی – اجتماعی – اقتصادی- فرهنگی و… گام بردارد و نتایج خوبی نیز بگیرد. ولی تأثیر گذار منفی آن است که وی تحت تأثیر عوامل یا احزاب  داخلی و خارجی باشد و از افکار منفی و مخرب خویش در جهت سوء استفاده از فرصت  به نفع خویش یا آن  حزب و گروه قدم بردارد .  دانش آموزان یک کشور، به دیگران اثبات کرده اند که هوش و توانایی فکری و استدلالی زیادی دارند . پس می توان گفت اکثر اهداف و افکار مثبت آنها می تواند در جهت  اهداف و افکار مثبت مملکت مفید باشد. و به آن کشور در جهت رسیدن به اهدافش کمک کند . مردم نیز با قبول این امر به آن ها اعتماد می کنند و از افکار و اهداف آن ها پیروی کامل و لازم  را به عمل می آورند. از آن جایی که درجنگ نرم یک فرهنگ می خواهد به زور بر دیگری غالب شود. افکار آن را به سوی خود برای استفاده و منفعت خود سوق دهد. دانش آموزان  خیلی بهتر می توانند با آن مقابله نمایند. اینجانب اکرم رنجبر در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم دانش آموزان هنرستان …..را با آسیب های اجتماعی و مشکلات ناشی از آن آشنا کنم . تا دانش آموزان بتوانند خودشان در جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه، جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و فرهنگ آسیب اجتماعی  فرد قابلی  باشند.در این اقدام پژوهی به کمک راهکار های جذاب و دانش آموز محور توانستم ابتدا دانش آموزان  را با انواع آسیب های اجتماعی آشنا سازم و سپس به تفهیم و اقدام در رابطه با راهکار های ممکن در جهت بهبود شرایط و از بین بردن آسیب های اجتماعی بکوشم.

کلید واژه : آسیب های اجتماعی،هنر جویان،دانش آموز،تهاجم فرهنگی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید