475 – چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

475 – چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 935 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 10 می 2021

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستیم به دانش آموزان کلاس آداب معاشرت بیاموزیم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده. 7

مقدمه. 8

بیان مساله. 8

توصیف وضعیت موجود: 10

شیوه گرد آوری اطلاعات (شواهد 1 ) 11

تجزیه وتحلیل داده ها 11

نظرات همکاران: 11

نظرات دانش آموزان : 12

یافته های علمی.. 13

اجرای راه حل جدید : 16

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2 ) 21

نتیجه گیری : 26

کلام آخر : 27

منابع قابل استفاده : 28

چکیده

انسان موجودی اجتماعی است و بر همین مبنا یکی از جنبه های روانی انسان جنبه اجتماعی است که از طریق ادراکات زبان، اندیشه ها مو جبات ارتباط افراد با همد یگرفراهم می آید منظور از رشد اجتماعی رشد و توسعه آداب معاشرت است بطوریکه فرد بتواند با جامعه اش هماهنگ و سازگار باشد .به عبارت دیگر اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آنها ارزشها، اعتقادات، معیارهای رفتاری را که فرهنگشان ازآنها انتظار دارد می آموزند. رشد اجتماعی از خانواده آغاز می گردد و در مدرسه بعنوان یک اجتماع بزرگتر توسعه می یابد. امروزه برای علمای تربیت روشن است که مدرسه یک وظیفه اجتماعی داردکه اهمیت آن کمتر از آموزش و پرورش فردی نیست و به نظر آنان مدرسه همچون خانواده، یک واحد اجتماعی است و در ساخت شخصیت اجتماعی فرد بسیار موثر است. زیرا، بوسیله ی آن فرد راه و رسم زندگی و طرز معاشرت با دیگران را یاد می گیرد و نیز مدرسه است که کیفیت همکاری یا رقابت یا…با دیگران را یاد می دهد. مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گوناگون اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیت های آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمن ها، گردشهای علمی و…به تربیت اجتماعی افراد کمک کرد. اجتماعی شدن فرایندی است که کودکان به کمک آن ارزشها، اعتقادات و معیارهای رفتاری را که فرهنگشان از آنها انتظار دارد می آموزند.مدرسه بهترین مرکز برای فعالیتهای گونان اجتماعی است و می توان علاوه بر فعالیتهای آموزشی با تشکیل اجتماعات، انجمنها،گردشهای علمی و… به تربیت اجتماعی افراد کمک کرد.

علاوه بر تأثیر برنامه های آموزش رسمی و مدون بر میزان اجتماع پذیری دانش آموزان، نباید از واقعیتی همچون رد و بدل شدن اطلاعات در محیط های آموزشی در جریان تعاملات میان دانش آموزان و تأثیر آن بر جنبه های گوناگون شخصیتی آنان غافل شد.

با توجه به آنچه گفته شد در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم آداب معاشرت و جامعه پذیری مثبت را در دانش آموزانم در پایه هشتم بوجود آورده و پرورش دهم.

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید