452 – چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم .

452 – چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 836 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 24 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم .

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم با برگزاری جلسات آموزش خانواده (مبتنی بر آیات و روایات) رفتارهای دانش آموز طلاق را کاهش دهم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 3

مقدمه : 4

بیان  مسأله : 5

توصیف وضع موجود : 6

شناسایی علّت : 7

گردآوری اطلاعات ( شواهد 1 ) 8

گرد آوری راه حل ها : 9

انتخاب راه حل : 9

چگونگی کاربرد راه حل : 10

گرد آوری شواهد دو 11

پیشنهادات… 14

تاثیر مشکلات خانوادگی بر روی دانش آموزان.. 15

مشکلات خانوادگی.. 16

خانواده و نقش آن بر افت تحصیلی دانش آموزان.. 17

توصیه به والدین.. 20

فهرست منابع: 25

 

 

چکیده :

بدون شک دانش آموزی که در یک خانواده از هم گسیخته به سر می برد و اختلاف و مشاجرات والدین امنیت خاطر و سلامت عاطفی او را به هم می زند ، افت تحصیلی و کاهش علاقه به درس و مطالعه خواهد داشت .تجربه  نشان داده است که معلمان در آگاه کردن والدین وکنترل رفتار آنان ، نقش تعیین کننده ای ایفا می کند‌ و معلّم حافظ اسرار دانش آموز است . درگیری های خانوادگی و مشاجره های پدر و مادر در حضور فرزندان، تأثیرات روحی شدیدی بر کودکان و نوجوانان ناظر بر صحنه می گذارند و در رفتارهای پرخاشگرانه کودکان و نوجوانان اثر مزمن بر جای خواهد گذاشت. به طور کلی کودکان و نوجوانان مرگ پدر و مادر خود را راحت تر از طلاق آنان پذیرا هستند، در فوت پدر و مادر پیوندهای عاطفی، شخصیتی و احساسی و رشته های ارتباط روانی گسسته نمی شود یا کمتر سست می شود و افسردگی و ملال، کوتاه مدت و زودگذر است. در حالی که آثار طویل المدت طلاق در پسران و دختران بیشتر است و مشکلات ناسازگاری در تشکیل خانواده را به وجود می آورد.

اینجانب چند سالی است که در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم  . متأسفانه در این مدّت  با شاگردان مشکل دار بسیاری  مواجه بودم و هر سال با تجربه بیش از قبل سعی در رفع یا کاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بین دانش آموزم که …. نفر بودند تعدادی دانش آموزی مشکل دار وجود داشت. آنها به علت مشکلات خانوادگی مصل طلاق دانش آموزانی بی نظم و پرخاشگری بودند که با انجام حرکات ناشی باعث اذیّت و آزار دیگران و زور گویی به آنها شده بود  . آنها به درس و مدرسه علاقه ای نداشتند و از انجام تکالیفشان به بهانه های مختلف سر باز می زدند.و دچار افت تحصیلی شده بودند  من پس از مشاهده و مصاحبه با دیگران متوجّه از هم گسیختگی خانواده و محیط زندگی آنها شدم و با صحبت با مادر آنها و دیگران در پی رفع ناامنی و ترس و اختلالات رفتاری و اخلاقی آنان بر آمدم . پس از مطالعه و بررسی  و همفکری باهمکاران و دیگران و درپیش گرفتن روش های مناسب موفّق به کاهش اختلالات رفتاری و اخلاق آنها  شدم .

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید