368 – چگونه توانستم مراقبت از وسایل کارگاه را به هنرجویانم یاد بدهم

368 – چگونه توانستم مراقبت از وسایل کارگاه را به هنرجویانم یاد بدهم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1124 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 15 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 15 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم مراقبت از وسایل کارگاه را به هنرجویانم یاد بدهم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مراقبت از وسایل کارگاه را به هنرجویانم یاد بدهم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 1

نکات کلیدی : 1

مقدمه. 2

بیان مسئله. 3

اهداف پژوهش : 6

هدف اصلی : 6

اهداف جزئی : 6

گرد آوری شواهد یک.. 6

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 10

تفسیر: 10

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها: 11

گردآوری شواهد 2: 13

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 13

نتیجه گیری. 25

پیشنهادات.. 26

منابع ومآخذ: 27

چکیده

همانطور که می دانیم امکانات و تجهیزات هنرستان‌ها فرسوده و از رده خارج است و حتی پاسخگوی نیاز جمعیت کنونی هنرجویان هنرستان‌ها هم نیست و بسنده کردن به آمارها، فریبی بیش نیست و اعلام اینکه ، ساخت و تجهیز هنرستان‌ها و ایجاد هنرستان‌ها در دستور کار قرار دارد، گره‌گشای کار نخواهد بود.

جذب هنرجو در هنرستان‌ها بدون توجه به نیازهای اولیه هنرجویان کاری نسنجیده‌ است که موجب دلسردی هنرجویان خواهد شد. برای مثال، هنرستانی که در دهه70برای چند رشته خاص و معدودی هنرجو تأسیس شده، اکنون تجهیزات آن فرسوده است و باید به‌روز شود؛ زیرا پس از ساخت و تجهیز اولیه و تحویل آموزشگاه از سوی سازمان نوسازی مدارس کشور به آموزش و پرورش، سازمانی که متولی این کار باشد، وجود ندارد.

فراموش نکرده‌ایم که وعده‌های بسیاری برای تجهیز هنرستان‌ها داده و همایش‌هایی نیز برگزار شده که حاصل آن برای هنرستانی‌ها وضعیت نابسامان کنونی است.

با توجه به اینکه وسایل کارگاه ها و سایت هنرستان محدود است و تهیه دوباره آنها کاری بس دشوار است که نیازمند بودجه زیادی است  بعد از اینکه مشاهده کردم ، هنرجویان به خوبی از وسایل کارگاه مراقبت نمی کنند و قدر وسایل را نمی دانند تصمیم گرفتم فرهنگ نگهداری از وسایل کارگاه را در هنرجویانم نهادینه سازم .  تا در سال های بعد دچار کمبود امکانات نشویم.

 

نکات کلیدی :

هنرجو کارگاه نگهداری نهادینه سازی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید