402 – ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در پایه اول

402 – ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 69 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 18 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول

موضوع اقدام پژوهی :

ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 6

مقدمه: 7

اهداف تحقیق.. 8

بیان مسئله. 8

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی : 11

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی : 15

راهکـارهــایی در مـــورد ریاضـــی دوره ابتدایی پایه اول ابتدایـی.. 15

بی توجهی به سؤالات دانش آموزان: 17

تجزیه وتحلیل داده ها 18

تفسیراطلاعات.. 19

انتخاب راه جدید به صورت موقتی : 19

ضرورت اجرای طرح. 20

گردآوری داده ها،درباره ی تأثیراقدام بهینه. 22

گردآوری  شواهد(2) 22

یک پیشنهاد. 23

نتیجه گیری.. 24

چکیده

اولین دوره آموزش و تربیت برای هر انسانی به طور رسمی، آموزش ابتدایی است. بعد از آموزش‌هایی که فرد در محیط خانواده فرا می‌گیرد، آموزش‌های رسمی به عنوان آموزش دوره‌ عمومی شروع می‌شود. دانش آموزان از سن 5 سالگی وارد عرصه تعلیم و تربیت رسمی می‌شوند و پس از طی 6 سال آموزش و تربیت به دوره بعدی یعنی راهنمایی تحصیلی وارد می‌شوند. دانش آموزان لازم التعلیم هر کشور با کشور دیگری در ورود به مدارس ابتدایی تفاوت دارند. کشورهایی که فقر فرهنگی دارند، معمولاً بسیاری از دانش آموزان لازم التعلیم آن‌ها از تحصیل و آموزش محروم می‌شوند. دوره‌ ابتدایی با توجه به حرکت جدیدی که در زمینه توسعه برنامه علوم ریاضی در قرن اخیر ایجاد شده است به آموزش ابتدایی اهمیت زیادی قائل شده‌اند. قدرت یادگیری دانش‌آموزان دوره ابتدایی بیش از میزانی است، که در برنامه‌های درسی استاندارد مدارس منظور شده است.آموزش‌های دروس مختلف، در دوره ابتدایی دانش آموزان را با جهان و پدیده‌های آن آشنا می‌سازند. آموزش ریاضی در دوره ابتدایی یکی از این دروس است. آموزش سنتی ریاضی ابتدایی جواب گوی نیازهای دانش‌آموزان امروز نخواهد بود. تغییر و دگرگونی در برنامه‌های دوره ابتدایی و کتب ریاضی و همچنین تغییر اساسی روش‌های تدریس در دوره‌ ابتدایی نقش به سزایی در آموزش و فراگیری مفاهیم ریاضی دارد.هر چند برنامه‌ها و کتب درسی ریاضی در ابتدایی تغییر یافت ولی نتایج آموزش‌ها چندان مطلوب نشد. در طرح کلیات نظام آموزش و پرورش جمهوری ایران شیوه آموزش ریاضی به دو روش فعال و غیرفعال تدوین شده است که صفت فعال متوجه تلاش یاد گیرنده در یادگیری است.همه ی معلمان و همکاران من که پایه اول را تدریس می کنند،  اذعان می کنند که  درس ریاضی  ونحوه ی آموزش این کاربرای آنها بحثی بسیارمهم است . بنابر این در اقدام پژوهی حاضر بنده تصمیم گرفتم به این موضوع بپردازم : ارتقای یادگیری ریاضی در شناسایی از استفاده علامت کمتر وبیشتری در  پایه اول در دبستان …

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید