288 – چگونه توانستم با استفاده از برد هوشمند ، یادگیری و توجه دانش آموزان پایه ششم را در درس ریاضی افزایش دهم

288 – چگونه توانستم با استفاده از برد هوشمند ، یادگیری و توجه دانش آموزان پایه ششم را در درس ریاضی افزایش دهم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 219 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 5 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم با استفاده از برد هوشمند ، یادگیری و توجه دانش آموزان پایه ششم را در درس ریاضی افزایش دهم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم با استفاده از برد هوشمند ، یادگیری و توجه دانش آموزان پایه ششم را در درس ریاضی افزایش دهم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه 5

بیان وضعیت موجود 6

گردآوری شوهد 1. 7

الف) مشاهده: 7

ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان. 7

ج) مصاحبه: 8

د – نظر سنجی از اولیا 8

و . بررسی نمودار درسی دانش آموزان در درس ریاضی سال قبل. 9

ه) پرسشنامه: 10

پیشینۀ تحقیق: 11

وایت بردهای هوشمند : 12

تجزیه وتحلیل اطلاعات.. 15

انتخاب راه حل های موقتی : 15

انتخاب راه حل اصلی و چگونگی اجرای آن : 16

گردآوری شواهد 2. 18

الف) مشاهده: 18

ب – نظر سنجی درباره درس ریاضی از دانش آموزان. 18

ج – نظر سنجی از اولیا 19

اعتبار بخشی به راه حل انجام شده 19

نتیجه گیری کلی و ارائه پیشنهادات.. 19

محدودیت ها 21

ونظر شخصی در پایان انجام طرح : 21

منابع ومآخذ. 22

الف: کتاب ها: 22

ب :مقاله ها: 22

ج: سایت ها: 23

چکیده

با پیشرفت تکنولوژی در عرصه‎های مختلف آموزشی، اداری، صنعتی و … خیلی ازکارها به راحتی امکان‎پذیر شده است. یکی ازبهترین روش‎های جدید آموزشی استفاده از وایت‎برد تعاملی یا تخته هوشمند است که مسلما کمک بزرگی در زمینه آموزش به معلمان و دانش آموزان عزیز می‎باشد . برد‎های هوشمند امکان نمایش مطالب بصورت کاملا” پویا را ارائه می‎دهند.

با استفاده از این تکنولوژی می توان در کلاس براحتی مفاهیم درسها ، از جمله ریاضی را به دانش آموزان آموزش داد .

   درس ریاضی در مدارس ابتدایی برای برخی از دانش آموزان مشکل‌آفرین شده است تا جایی که دانش آموزان برای حل مسایل به دیگران تکیه می کنند.این دانش آموزان دارای سطح یادگیری کم هستند و در کلاس درس به معلم توجه نمی کنند .

اینجانب به عنوان معلم پایه ششم با دیدن مشکلات دانش آموزان در یادگیری سرکلاس و بعد  بعد از  مصاحبه با دانش آموزان ، مشاهده ی رفتار و تشکیل جلسات دیدار با اولیاء و بررسی روش های تدریس  و مشخص کردن وضعیت درسی دانش آموازن ریشه های مشکل مورد بررسی قرار دادم . و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات به این نتیجه رسیدم استفاده از یک برد هوشمند می تواند در یادگیری و توجه دانش آموزان در کلاس کمک زیادی نماید . بنابراین با کمک اولیا دانش آموزان و مدیر مدرسه یک برد هوشمند خریداری و در کلاس از آن برای تدریس استفاده کردم .نتایج بعد از اجرای طرح نشان میداد که سطح یادگیری دانش آموزان در درس ریاضی بعد از استفاده از برد هوشمند افزایش یافته است .

نکات کلیدی :

یادگیری ،درس ریاضی ، وایت برد هوشمند

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید