معرفی اقدام پژوهی
راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان
موضوع اقدام پژوهی :
راه حل ها و راهکارهای اصلاح رفتارهای غیرمتعـارف و نابهــنجار دانش آمــوزان
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قراردادده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
الف ) مشاهده با استفاده از شیوه آماری.. 10
به طور کلى، عوامل مؤثر بر پرخاشگرى را به سه دسته مى توان تقسیم کرد: 12
1 موجب تغییرات بدخلقى مى گردد و بر بروز رفتارهاى هیجانى از جمله پرخاشگرى تاثیر دارد، اشاره کرد; 12
2.گرما: براى مثال، پژوهش هاى بارون و بل در 1977; 12
3.برانگیختگى جنسى: براى مثال، پژوهش هاى بارون وبریانت (Bryant, J. H. ;1972) 12
4.الکل: براى مثال، پژوهش هاى لئونارد (Leonard, D. G. B. 1983) 12
1.افسردگى: براى مثال، پژوهش هاى بوهیم (Bohime, D. 1966) 12
2.الگوى شخصیت: براى مثال، پژوهش هاى ماتیوس) ;(Mattews, K.A.1989) 12
3.تاثیر حرمت خود: براى مثال، پژوهش هاى رنزى ;(Renzi, D. 1984) 12
4.تاثیر احساس گناه: (38) براى مثال، پژوهش هاى مانزى (Manzy, H. 1991) 12
ج – عوامل فرهنگى – اجتماعى – اقتصادى و محیطى.. 13
1.خانواده: براى مثال، پژوهش هاى فریم ;(Frame, N. 1974) 13
3.فقر: براى مثال، پژوهش هاى ویلیامز ;(Williamz, R. L. 1984) 13
4.تاثیرات الگویى: براى مثال، پژوهش هاى بندورا در 1973; 13
6.تاثیروسایل ارتباطجمعى: براى مثال، پژوهش هاى برکوویتز در 1984. (39. 13
عوامل محیطی (اجتماعی – فرهنگی) 15
انتخاب راه حل یا راه حل های موقتی.. 23
ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 26
چکیده
شاید بتوان گفت که فحش وناسزا گفتن در بین نوجوانان یکی از دغدغه هایی است که خانواده ها از ان رنج می برند چرا که نگران آینده فرزندشان میباشند دراین تحقیق سعی بر آن شده است که عوامل ایجاد این رفتار و راه حل های اساسی برای کاهش این رفتار نامتعارف بیان شود.من در این تحقیق ابتدا به بیان موضوع تحقیق پرداختم وسپس باتوصیف وضعیت موجود به بیان مسئله وجمع آوری شواهدی مبنی بروجود مشکل یا همان مسئله پرداختم بعد از آن به گرد اوری اطلاعات از طریق مشاهده ویاداشت برداری وهمچنین از یافته های علمی دیگران استفاده شده است وبا استفاده از شیوه شش پرسش یافته ها تجزیه و تحلیل شده است راه حل های پیشنهادی با مشارکت همکاران بیان شده وپس از اعتبار سنجی توسط همکاران وشورای دبیران به مدت دو هفته روز اجرا گردید وبعداز ان مدت دوبار ه مورد ارزیابی قرار گرفت ودر نهایت نتیجه گیری منطقی صورت گرفت که نتایج آن در این تحقیق بیان شده است
واژگان کلیدی :
دانش آموز – رفتار نامتعارف – نا سزاگویی – پرخاشگری