252 – چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

252 – چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 79 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 3 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 3 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به درس ادبیّات فارسی را افزایش دادم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات نوزده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 3

بیان مسئله. 6

توصیف وضع موجود ( شواهد 1 ) 8

الف- شاخص های کیفی وضع موجود : 8

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : 9

ب – شاخص های کمی وضع موجود : 9

جدول شماره 1:جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی 92-91. 10

تجزیه و تحلیل اطّلاعات.. 10

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها 10

1- پرسش و پاسخ گروهی.. 11

2- استفاده از رایانه. 12

3- استفاده از تصاویر. 12

4- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی.. 13

5- روش نمایشی.. 13

6- دست سازه های دانش آموزان. 13

توصیف وضع مطلوب (شواهد 2 ) 14

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب.. 14

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب.. 14

جدول شماره 2 : جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی دی ماه در سال تحصیلی 92-91. 15

گزارش نهایی و نتیجه گیری.. 16

پیشنهادات.. 17

منابع و مآخذ. 19

چکیده :

درس ادبیات فارسی یکی از مهم ترین دروس دانش آموزان در طی دوران تدریس آن ها می باشد . این درس برای بعضی از دانش آموزان به دلیل داشتن لغاتی فراتر از دانش آن ها و معانی پیچیده و اشعاری که درک آن ها در بعضی موارد سخت و دست نیافتنی برای آن هاست ، از محبوبیت کمی برخوردار است.

من در این کار پژوهشی روش هایی را برای علاقه مند ساری دانش آموزان به این درس شیرین و پر محتوا بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجا که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

در نتیجه ی این عمل اقدام پژوهی ، بسیاری از مشکلات و موانع پیشرفتی و علل بی انگیزگی دانش آموزان در درس ادبیّات فارسی را شناسایی و به بهبود آن ها می پردازم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید