470 – چگونه توانستم بوسیله تکنیک های افزایش خلاقیت ، یادگیری دانش آموزان را در درس ادبیات فارسی هفتم افزایش دهم ؟

470 – چگونه توانستم بوسیله تکنیک های افزایش خلاقیت ، یادگیری دانش آموزان را در درس ادبیات فارسی هفتم افزایش دهم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 416 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 25 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم بوسیله تکنیک های افزایش خلاقیت ، یادگیری دانش آموزان را در درس ادبیات فارسی هفتم افزایش دهم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم بوسیله تکنیک های افزایش خلاقیت ، یادگیری دانش آموزان را در درس ادبیات فارسی هفتم افزایش دهم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 5

نکات کلیدی : 5

مقدمه  6

بررسی وضع موجود: 6

بیان مسئله  7

جمع آوری اطلاعات (شواهد ۱) 8

پیشینه تحقیق: 9

تدریس : 9

مفهوم خلاقیت : 10

فرایند خلاقیت : 10

آموزش پرورش و خلاقیت : 11

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی: 14

عوامل موثر بر افت تحصیلی: 15

دلایل افت تحصیلی از نظر روانشناسان و اندیشمندان   18

تجزیه و تحلیل اطلاعات شواهد ۱: 21

تقاضاها: 21

پس از جمع بندی اطلاعات و داده ها متوجه تقاضاهای زیر شدم : 21

انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی): 23

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن : 23

برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان: 24

شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند : 24

شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند : 24

شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند : 25

شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند : 25

مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس : 25

گرد آوری اطلاعات (شواهد ۲) 26

نتیجه گیری : 27

منابع : 29

 

چکیده :

هدف این پژوهش بهبود وضعیت  یادگیری درس ادبیات  دانش آموزان  هفتم به روش تلفیق تکنیک های خلاقیت با روش های تدریس است .روش تحقیق از نوع اقدام پژوهی بوده و گروه نمونه شامل ۲۱ دانش آموز سال هفتم متوسطه است .

. در این اقدام پژوهی تکنیک های خلاقیت  (از جمله یورش فکری, تکنیک دلفی , تکنیک خلاقیت طرح شبکه ای مغز و تکنیک شوخی ) , را با روش های تدریس (از جمله  روش تدریس مباحثه و مناظره ,روش تدریس فراگیری مشترک , روش تدریس تشکیل تیم های کلاسی و تدریس از طریق پرسش موثر ) ,تلفیق کرده و  نهایتا منجر به یادگیری اثر بخش درس ادبیات دانش آموزان سال هفتم شد . بدین ترتیب با درک کامل مطلب و دریافت نمره های بالا ,توسط دانش آموزا ن علاقه آنها به یادگیری و فعال بودن در کلاس افزایش یافته و منجر به افزایش اعتماد به نفس و انگیزه یادگیری آنها شد. همچنین مشارکت در فعالیت های گروهی و تعامل با گروه نیز در آنها تقویت یافت .

نکات کلیدی :

دانش اموزان – یادگیری – تکنیک های خلاقیت

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید