401 – چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را در آنها تقویت نمایم؟

401 – چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را در آنها تقویت نمایم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 509 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 19 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را در آنها تقویت نمایم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم با ارائه موضوع های پیشنهادی از سوی دانش آموزان ذوق نوشتن را در آنها تقویت نمایم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هفت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده  : 5

مقدمه : 6

بیان مسئله. 7

توصیف وضعیت موجود. 9

مفاهیم و واژگان.. 10

گردآوری اطلاعات و شواهد(1) 10

پیشینه ی تحقیق در مورد درس انشا: 11

تجزیه و تحلیل اطلاعات… 12

راه کارهای خلاقانه پیرامون تقویت انشای دانش آموزان.. 17

چگونگی انجام کار 18

انواع انشا: 20

مراحل نوشتن انشا 20

تجدیدنظر در روش های انجام گرفته. 20

نتایج.. 21

پیشنهادات… 22

نحوه ارزش یابی.. 23

گردآوری شواهد (2) 24

راهکار ها 24

راهکار های دیگر : 25

نتیجه گیری.. 25

فهرست منابع.. 27

چکیده  :

یکی از مهم ترین ویژگی های انسان، خلاقیت است. آدمها با استعدادهای درونی خود می توانند خلاق باشند. زمانی که این استعدادها و قدرت تفکر دانش آموزان پرورش می یابد و جهت دار می شوند، خلاقیت شکل می گیرد و یکی از ابعاد خلاقیت، خلاقیت در نوشتن است. متاسفانه درس انشاء در بعضی مدارس جدی گرفته نمی شود در حالی که انشا هم یعنی خلاقیت. یکی از دغدغه های مسئولان بحث خلاقیت است. به کارگیری مهارت های آموزگار خلاق در روند یادگیری فراگیرندگان قدم موثری است که می تواند در تدریس زبان و ادبیات فارسی تحول و دگرگونی ایجاد کند.

انشا تراوشات فکری نویسنده در مورد موضوعی خاص است حال این که این تراوشات چگونه و با چه فکر و بیانی روی کاغذ جاری می شود و به قوانین احتیاج دارد و در این موارد هر آموزگار ادبیاتی راهکار و روش تدریس به خصوصی دارد که طی سالیان تدریس خود هر کدام را ارزیابی می کند و بهترین روش را در کلاس به کار می گیرد.

اکثر اوقات کلاس درس انشا و نگارش برای دانش آموزان کلاس خسته کننده تکراری و غیرقابل تحمل است، در حالی که این درس و این ساعت باید دهن را روشن، اندیشه را رها و روح و قلب را آرام سازد. دانش آموزان از عقاید بگویند، از نوشتن لذت ببرند، فکر کنند و تخیلشان را قوی سازند. کلاس درس انشا باید تمرین خوبی برای خوب نوشتن، خوب اندیشیدن و خوب سخن گفتن باشد، نه کلاس درس که فقط سوال گیج کننده «آیا می توانم بنویسم» را در ذهن دانش آموز بپروراند و غصه ی این که (این بار  انشایم را چه کسی بنویسد!؟) او را از نوشتن بیزار سازد یا موضوعات نازیبا، غیرادبی و تکراری شوق نوشتن را از او بگیرد.

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید