173 – چگونه توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم را اصلاح نمایم ؟

173 – چگونه توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم  را اصلاح نمایم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 950 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 29 آگوست 2019

به روز رسانی در: 29 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم را اصلاح نمایم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم را اصلاح نمایم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

چگونه توانستم مشکل کمرویی دانش آموز پایه چهارم آموزشگاهم  را اصلاح نمایم ؟. 1

چکیده. 3

مقدمه.. 4

انواع وعلل خجالتی و گوشه گیر بودن در کلاس درس…. 5

بیان مسئله.. 6

اهداف تحقیق… 7

اهم اهداف تحقیق به شرح زیر است : 7

اهمیت و ضرورت تحقیق… 7

سؤالات تحقیق… 7

فرضیه های تحقیق… 8

تعاریف عملیاتی… 8

پیشینه تحقیق : 8

گرد آوری شواهد 1. 9

1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس…. 10

2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه.. 10

3-مصاحبه با مادر لیلا.. 11

تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده. 11

راه حل های پیشنهادی… 13

10-تقویت رفتارهای مثبت لیلا : 14

راه حل های موقت و اجرای آن.. 14

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2). 16

مشخصه های رفتاری کودکان کمرو و گوشه گیر. 17

نشانه های دیگر. 18

سبب شناسی مشکل… 19

راهکارهایی برای معلمان.. 19

–   نتایج بدست آمده: 21

–        پیشنهادات کاربردی… 21

پیشنهاد به محققین بعدی… 22

فهرست منابع.. 23

چکیده

بسیاری از دانش آموزانی که در مقایسه با هم کلاسی هایشان، در کلاس غیرفعال اند، از نظر آموزشی و اجتماعی از رفتار مناسبی برخوردارند، اما نسبت به دیگر دانش آموزان آرام تر بوده ، از انجام کار با دیگران سرباز می زنند. بعضی از این دانش آموزان به درجات مختلف ، با مشکل خجالتی یا گوشه گیر بودن مواجه اند و عده کمی از آن ها ممکن است به سمت اسکیزوفرنی سوق پیدا کنند. این مقاله حد واسط این دو گروه از دانش آموزان را مد نظر قرار داده است، دانش آموزانی که عموماً به عنوان بچه های کمرو (فاقد اعتماد به نفس و نگران از نظر اجتماعی ) یا گوشه گیر (کسانی که حاضر جواب نیستند، تمایلی به برقراری ارتباط ندارند و خیالباف اند) شناخته می شوند. همان طور که می دانیم هر جا که انتظارات اجتماعی جدید و مبهم باشند، درجاتی از خجالت کشیدن ، طبیعی است اما خجالتی بودن وقتی تبدیل به یک مشکل می شود که صرفاً وابسته به موقعیت نبوده، بلکه اختیاری باشد، تا جایی که به فرد برچسب خجالتی زده شود. به ویژه در موقعیتی که فرد این برچسب را پذیرفته ، آن را درونی کند، ممکن است الگوی جامعی از خجالتی بودن در او ایجاد شود و علائم دیگری مثل : عدم اعتماد به نفس در ورود به موقعیت اجتماعی و ناراحتی و سرباز زدن از ظاهر شدن در حضور دیگران ، در وی ظاهر گردد.امسال من هم در کلاس چند پایه خودم در آموزشگاه     با نمونه ای از این دانش آموزان کمرو و خجالتی روبرو شدم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید