474 -چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

474 -چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 730 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 25 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه افت تحصیلی فرشید را اصلاح و بهبود بخشیدم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

توصیف وضعیت موجود. 7

گردآوری اطلاعات شواهد (1) 7

افت تحصیلی چیست ؟ 10

عوامل بروز افت تحصیلی.. 11

علل افت تحصیلی : 12

تجزیه و تحلیل شواهد (1) 13

انتخاب راه حل موقتی.. 14

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 15

گردآوری اطلاعات شواهد (2) 16

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید. 18

نتیجه گیری.. 19

منابع و مآخذ. 20

چکیده

در سال تحصیلی کنونی، یکی از دانش آموزان مدرسه محل خدمتم با نام مستعار فرشید که علی رغم ذکاوت و خوش رویی در برخورد با معلمان دچار مشکل افت تحصیلی شده بود ، توجه مرا به خود جلب نمود . بنابراین تصمیم گرفتم با تجربه ای که در دوران کارشناسی تربیت معلم از درس اقدام پژوهی ( پژوهش در هنگام عمل ) کسب نموده بودم ، مشکل او را در حد توانم و به نحوی رفع نمایم .

با بررسی مشاهدات و گردآوری اطلاعات از وضعیت فرشید به این نتیجه رسیدم که افت تحصیلی او تنها محدود به یک مورد خاص نبوده و عوامل متعدد در طول سالیان تحصیلی گذشته ، این مشکل را برای او ایجاد نموده اند .

در این راستا ابعاد و گستردگی مشکل را با توجه به تحقیقات زیاد از روی مصاحبه و گفتگو با خود فرشید ، خانواده و کارکنان و معلمان آموزشگاه ، بررسی مدارک و پرونده تحصیلی ایشان و مشورت با صاحب نظران و متخصصان مشاوره و مطالعه ی کتب مختلف و بررسی مقالات و پایان نامه های موجود در مرکز تحقیقات آموزش و پرورش بررسی نموده و به کمک آنها به دنبال راه حل های مختلف و هماهنگ برای حل مشکل رفتم و در نهایت با اتمام مراحل کار ، شواهد حاکی از اصلاح وضعیت افت تحصیلی فرشید و بهبود او به سمت پیشرفت تحصیلی و ایجاد امید و روحیه و انگیزه نسبت به تحصیل می باشد .

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید