463 – چگونه توانستم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس علوم تجربی تشویق کنم؟

463 – چگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس علوم تجربی تشویق کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 482 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 25 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 25 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس علوم تجربی تشویق کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم  دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس علوم تجربی تشویق کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 5

مقدمه. 6

توصیف وضع موجود. 6

بیان مسئله. 6

شواهد 1 (گرد اوری اطلاعات ) 7

  1. تعریف واژگان : 7

2- ابزار های اطلاعاتی : 8

3- یافته های علمی.. 9

اهمیت تحقیق : 9

روش علمی چیست؟ 11

انگیزه: 12

نقش انگیزه ورغبت در پژوهش دانش آموزی: 13

4- پیشینه تحقیق : 19

6-هدف پژوهش: 21

یافته ها: 22

تحلیل و تفسیر داده ها: 23

ارائه راه حل موقتی : 23

اجرای طرح و نظارت بر آن: 24

جمع آوری اطلاعات (شواهد 2) : 25

ابزار گرد آوری اطلاعات : 25

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار: 25

راهکار ها و پیشنهادات: 26

راهکارها : 27

منابع : 29

 

چکیده

انسان از سرآغاز زندگی ،یعنی از زمانی که چشم به جهان می گشایدبا سؤالات فراو انی رو به رو میشود و تا زمانی که چشم از جهان فرو می بندد ، در جست و جوی یافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمینه ساز رشد و توسعه پایدار جامعه است . یکی از زیر بنا ترین فعالیتها در امر پویایی وپیشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعالیت های پژوهشی ، به ویژه در مراکز علمی و فرهنگی است ( رشد معلم،آذر 82)در طول تاریخ، انسان همواره کوشیده است تجارب و یافته های خود را به فرزندان و نسل آینده منتقل کند . این نیاز به آموزش و یادگیری ، سبب بقای جوامع بشری شده و بدین سان، فرهنگ سازی وحفظ آن ، جزء لاینفک آرمان های انسانی و شناسنامه انسان گردیده است. در جوامع نخستین ، یاددادن و یاد گرفتن به شیوه ی سنتی و از طریق باز سازی تجارب انجام می شد و به صورت اطلاعات مورد نیاز ، در عرصه ی زندگی حفظ می گردید و گسترش می یافت . در نتیجه، مردم کمتر به فکرتوسعه بودند . در حالی که در دهه های گذشته ، پیشرفت های مهمی صورت گرفته و تقریباً اکثر ابداعات، مربوط به یک صد سال گذشته است. تولید و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و کسب مهارت در علوم، وظایف نسل امروز را در مقایسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بیش از هشتادوشش میلیارد انسان، دست آوردهای ارزنده ای است که باید نسل آینده را برای کشف حقیقت و شناسایی خالق هستی یاری دهد .امروزه از آموزش به مثابه یک فرایند منظم یاد می شود که به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ی دانش آموزان تقویت می گرددو گسترش می یابد . دراین فرایند، انباشت اطلاعات مورد نظر نیست .و به تولید و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه میشود.(منوچهر فضلی خانی،راهنمای علمی روش های مشارکتی و فعال در فرایند تدریس) تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق میشود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار میگیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیشبینی رویدادهای آموزشی استفاده میشود.( دلاور ، علی (1375) روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی)

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید