138 – چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری،رویدادی،ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و…بهبود بخشم ؟

138 – چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری،رویدادی،ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و…بهبود بخشم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 511 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 آگوست 2019

به روز رسانی در: 27 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری،رویدادی،ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و…بهبود بخشم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم رفتارهای نامطلوب دانش آموزان را با استفاده از روش های نوین تدریس: همیاری،رویدادی،ساخت گرایی، ایجاد انگیزش و…بهبود بخشم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 6

گردآوری اطلاعات… 9

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 10

انتخاب راه جدید موقتی.. 11

شناسایی، توجه و استفاده از مهارت ها و علایق فردی دانش آموزان(راهبرد کمکی جهت تغییر رفتارهای نامطلوب) : 12

گروه بندی : 12

انتخاب نحوه ی بارم بندی، اعلام آن به کلاس و تشریح نحوه ی طراحی سئوال : 14

ارزشیابی آغازین : 15

انتخاب روش تدریس : 16

اهداف: 16

ارزشیابی پایانی : 16

شیوه ی ارائه ی پاداش : 17

آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری : 18

آموزش غیر مستقیم مهارت های روابط اجتماعی،  با عنوان دمی با نسیم نفس بزرگان.. 19

پنجره ی آزاد کلاس…. 19

آموزش روش تحقیق: 20

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن : 20

گردآوری اطلاعات (شواهد 2) 21

ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن.. 22

نتیجه گیری.. 23

پیشنهاد ها 23

منابع و ماخذ. 25

چکیده

یکی از مسائل و مشکلاتی که دبیران با آن روبرو هستند ، کار با دانش‌آموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانش‌آموزان نمی‌توانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند. دبیران و دبیران امروزی با مسائل پیچیده‌ای روبه‌رو هستند که در گذشته رواج کمتری داشته است. یکی از این مسائل و مشکلات، کار با دانش‌آموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانش‌آموزان نمی‌توانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند و در نتیجه بر عملکرد آموزشی تاثیر نامطلوبی بر جای می‌گذارند. با دانش‌آموزان دچار مشکلات عاطفی چگونه رفتار کنیم؟ دانش آموزانی با کاستی های توجه، دانش آموزان افسرده، دانش آموزان ضداجتماعی و … جزو این گروه هستند. در واقع این دانش آموزان از خود رفتارهایی بروز می دهند که ممکن است براحتی زمان و انرژی زیادی از دبیر را هدر دهد، با این حال هنوز هم بسیاری از متخصصان بر این باورند که دبیر مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت برنامه های آموزشی برای دانش آموزانی است که با اختلالات رفتاری و عاطفی روبه رو هستند و می توانند در آموزش به این دانش آموزان نقش اصلی را ایفا کنند. آنان مسوول تهیه برنامه درسی، تعیین هدف های دانش آموزان و تشویق و تدارک آنها برای رسیدن به این اهداف هستند. می توان گفت به دلیل مشکل دار بودن این دسته از دانش آموزان، دبیرانشان باید الگوی رفتاری مناسب برای آنان باشند. دبیران باید رفتار مهرانگیز، مودبانه و دوستانه ای را به نمایش بگذارند. همه دانش آموزان در جریان درس خواندن و یادگیری باید احساس سلامت، ایمنی و حمایت کنند و در این میان دانش آموزانی که با اختلالات عاطفی و رفتاری روبه رو هستند و اغلب زندگی آشفته ای دارند، باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند. اینجانب   دبیر      در اقدام پژوهی فوق سعی بر این داشته ام که با استفاده از روش های نوین تدریس این مشکلات را در دانش آموزان برطرف نمایم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید