333 – چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه دوم ابتدایی تقویت نمایم؟

333 – چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه دوم ابتدایی تقویت نمایم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 4062 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه دوم ابتدایی تقویت نمایم؟.

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مهارت روخوانی را در دانش آموز پایه دوم ابتدایی تقویت نمایم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 3

نکات کلیدی : 3

مقدمه: 4

(تشخیص و تبئین مساله) 5

بیان مسئله و توصیف وضعیت موجود: 5

گرد آوری شواهد اوّل (گردآوری اطّلاعات ): 5

الف – مشاهده  : 5

ب – صحبت با معلم سال قبل. 5

ج – مصاحبه با والدین.. 6

د- مطالعات کتابخانه ای.. 6

ادبیات و پیشینه تحقیق.. 6

ملاکهای تشخیص اختلال خواندن در مدرسه. 7

-ضعف در درک مطلب. 8

عوامل دخیل در اختلال خواندن. 8

عواملی که در آموزش می بایستی مورد توجه باشد. 9

انواع مشکلات خواندن و راهکارهای درمانی.. 9

1-آینه خوانی یا وارونه خوانی. 9

2-عادات نادرست خواندن. 11

3-جایگزین کردن یک کلمه بجای کلمه دیگر(تغییرافعال به میل خود) 12

4-تکرارکلمه یا عبارت.. 13

5-اضافه کردن کلمات به جمله. 14

6-کلمه به کلمه خواندن ومکث زیاد روی کلمات.. 15

تجزیه وتحلیل داده ها: 17

خلاصه ی یافته ها : 17

چگونگی اجرای راه حل ها: 18

راه حل ها ی انتخابی: 18

گرد آوری شواهد دوم: 20

اعتبار بخشی به راه حل ها : 20

نتایج: 21

نتیجه گیری: 22

منابع وماخذ: 22

چکیده :

بهبود و پیشرفت سواد خواندن دانش آموزان از وظایف اصلی نظام‌های آموزشی کشور است. ارتقای این مهارت، باید یکی از نتایج و پیامدهای قطعی نظام‌های آموزش باشد؛ طوری که دیگر نیازمند برنامه‌های تکمیلی بهبود سواد خواندن دانش آموزان نباشیم.

باید بدانید که رابطه مستقیمی بین «نگرش مثبت» دانش آموزان نسبت به خواندن و «توانایی خواندن» آنان وجود دارد.

خواندن یکی از پیشرفته ترین وپیچیده ترین تواناییهای ذهنی انسان است.خواندن یعنی ارتباط کلی فرد بایک سری اطلاعات سمبلیک (نمادین)که به جنبه بصری یادگیری اطلاق می شود(یعنی تبدیل نوشتاری به گفتاری).

اینجانب …………….. در سال تحصیلی 1396-1395 در پایه دوم ابتدایی با دانش آموزی برخورد کردم که مشکل خواندن داشت . او بسیار کند می خواند ، بیشتر کلمات را اشتباه می خواند ، در هنگام خواندن استرس داشت و اعتماد به نفس پائینی داشت.

با دیدن مشکلات او در صدد رفع آن بر آمدم . بعد از جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل آن با راه حل هایی تقویت حافظه دیداری و شنیداری و کنترل تنفس  مشکل او را در خواندن تا حدود زیادی برطرف ساختم .

نکات کلیدی :

دانش آموزان – مهارت روخوانی – راهکارها

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید