335 – چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم ریحانه تقویت کنم؟

335 – چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم ریحانه تقویت کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 442 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم ریحانه تقویت کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مهارت سخن گفتن را در دانش آموزم ریحانه تقویت کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

اهمیت موضوع. 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری شواهد یک…. 8

مشاهده رفتار ریحانه  در مدرسه توسط معلم: 8

مصاحبه از والدین ودوستان: 9

اسناد و مدارک موجود: 10

یافته های تحقیق.. 10

عدم تحرک کمرویی وانزوا طلبی چیست؟. 10

کمرویی در لغت: 11

انواع انزوا طلبی و کمرویی: 12

تجزیه و تحلیل اطلاعات جمع آوری شده به روش نقشه ی مفهومی.. 12

عوامل بروز وابستگی و عدم تحرک در دانش آموزان.. 13

ارائه راه حل: 14

اجرای راه حل: 14

جمع آوری اطلاعات (شواهد2) 15

تجزیه وتحلیل اطلاعات گرد آوری شواهد دو : 16

مبانی نظری پژوهش…. 17

علایم و نشانه ها 18

علائم عدم تحرک و وابستگی را  بطور خلاصه به شرح ذیل می توان بر شمرد: 19

علل کم رویی.. 20

معالجه کمرویی و عدم تحرک… 21

خلاصه. 21

ارزیابی نتایج وگزارش نهایی: 22

پیشنهادات… 23

فهرست منابع و مــآخذ. 25

چکیده

        علم از آن نقطه و آن زمان آغاز شد که بشر به فکر حل مسائل مختلف زندگی افتاد. به عبارت دیگر، تاریخ تولد بشر است. بشر اولیه برای حل مسائل و مشکلات خود از ابتدایی ترین مرحله شروع کرد و به کمک برخی از روابط تجربی قادر شد پیرامون خویش را کم و بیش بشناسد و بدین طریق پیچ  و تاب و فراز و نشیب هستی آگاه شد یکی از این علوم، علم روانشناسی است. منظور از روانشناسی، علاوه بر پیشرفت علمی و صنفی بهبود بخشیدن به زندگی انسان نیز هست. این علاقه روزافزون روانشناسان به مسائل روزمره و علمی بشر ، موجب شده است که دانش ما در افراد،به ویژه کسانی که دچا مشکلات روانی هستند، به طور قابل ملاحظه ای افزایش یابد.عدم سازش و وجود اختلالات رفتار در جوامع انسانی بسیار مشهود و فراوان است.در هر طبقه و صنفی و در هرگروه و جمعی ، اشخاص نامتعادلی زندگی می کنند. بنابراین در مورد همه افراد، اعم از کارگر و دانش پژوه، پزشک و مهندس، زارع ، استاد دانشگاه و غیره، خطرابتلا به ناراحتیهای روانی وجود دارد. به عبارت دیگر هیچ فرد انسانی در برابر امراض مصونیت ندارد.رفتار کم رویی و انزواطلبی ، یکی از رفتارهای نسبتاً شایع است که فرد را به شدت آزار می دهد و اگر درمان نشود فرد را به سمت و سوی مشکلات دیگری مثل عدم اعتماد به نفس، افسردگی، اضطراب و زود رنجی سوق خواهد داد. عدم احساس توانمندی و کمی عزت نفس و نیز ناتوانی در بروز احساسات، بیان افکار و نظریات، خود باعث جدایی فرد از فعالیت های گروهی است.در سال تحصیلی اخیر بنده در در دبستان ……. با دانش آموزی به نام ریحانه تیموری  برخورد کردم که دارای مشکل عدم اعتماد به نفس و کمرویی و عدم تحرک و وابستگی شدید به معلم  بود . با توجه به مشکلات وی من تصمیم گرفتم که علاوه بر برطرف نمودن مشکلات این دانش آموز اقدام پژوهی خود را نیز در این رابطه بنویسم.

کلیدواژه : اعتماد به نفس-وابستگی –تحرک-دانش آموز-معلم

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید