407 – چگونه توانستم مشکل لوس بودن پریا را برطرف کنم ؟

407 – چگونه توانستم مشکل لوس بودن پریا را برطرف کنم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 443 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 18 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم مشکل لوس بودن پریا را برطرف کنم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مشکل لوس بودن پریا را برطرف کنم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 6

مقدمه. 7

بیان مسئله. 8

توصیف وضعیت موجود. 9

اهمیت وضرورت تحقیق.. 11

اهداف پژوهش…. 11

پیشینه اقدام پژوهی : 12

گرد آوری شواهد یک…. 13

تجزیه و تحلیل وتفسیرداده ها: 14

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 16

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 16

گرد آوری  شواهد دو 19

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 20

نحوه برخورد با دانش آموز لوس   در محیط مدرسه: 21

نتیجه گیری.. 22

پیشنهادات… 25

منابع.. 26

چکیده

لوس بودن کودکان در مدرسه،بحثهای زیادی را به خود اختصاص داده است و اغلب‏ برپایهء ویژگیهای شخصیّتی کودک توضیح داده شده است:اگر دانش‏آموزی لوس نیست، یا به دلیل ویژگیهای شخص او و یا به دلیل موقعیّت خانوادگی او می‏باشد.به‏ندرت خود مدرسه زیر سؤال برده شده است.در صورتیکه مدرسه هم می‏تواند منبع بروز لوس بودن‏ دانش‏آموزان در محیط مدرسه و در خارج از آن باشد. برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد . یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست . مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل درمی آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود ، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد . در تعلیم و تربیت کودکان انضباط همیشه مورد توجه بوده ، ولی در اینکه این انضباط چگونه باید باشد و چگونه می توان آن را آموزش داد عقاید متفاوت است . هدف از انضباط این است که کودک را قادر به سازش با قوانین و مقرراتی که فرهنگ یک گروه پذیرفته است بنماید ، به طوری که رفتار خود را با توقعات و خواستهای گروه اجتماعی که در آن زندگی می کند هماهنگ نماید . موفقیت تحصیلی کودکان در دوره آموزش ابتدایی از پیچیدگی‏ و پویای خاصی برخوردار است.”لوس بودن‏”دانش‏آموزان باید در این پویایی خاص بررسی گردد.دیدگاههای متفاوتی دربارهء مفهوم‏ لوس بودن دانش‏آموزان مطرح شده است بطوریکه می‏توان‏ یک نوع‏شناسی( Typologic )در مورد آن مطرح نمود.بنده در اقدام پژوهی حاضر قصد دارم به بررسی علت لوس بودن یکی از دانش آموزانم به نام پریا پرداخته و مشکل لوس بودن وی را برطرف نمایم.

کلیدواژه :

لوس بودن-دانش آموزان -ابتدایی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید