415 – چگونه توانستم بیش فعالی یکی از دانش آموزان را که قرص مصرف میکرد برطرف سازم ؟

415 – چگونه توانستم بیش فعالی یکی از دانش آموزان را که قرص مصرف میکرد برطرف سازم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 392 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 19 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم بیش فعالی یکی از دانش آموزان را که قرص مصرف میکرد برطرف سازم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم بیش فعالی یکی از دانش آموزان را که قرص مصرف میکرد برطرف سازم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده 6

مقدمه. 7

بیان مسئله. 8

توصیف وضعیت موجود. 9

اهمیت وضرورت تحقیق.. 10

اهداف پژوهش…. 11

اهداف جزئی: 11

پیشینه اقدام پزوهی : 12

گرد آوری شواهد یک…. 13

تجزیه و تحلیل وتفسیرداده ها: 14

عوامل تبعیض والدین : 15

عوامل مدرسه ای : 15

انتخاب راه جدید به صورت موقّت… 16

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 16

فعال کردن دانش آموزدر مدرسه یا مسئولیت دادن به وی.. 17

تماس با والدین.. 17

انجام برخی فعالیت ها که باعث از بین رفتن ناسازگاری دانش آموزمی شود. 18

آموزش درمانی.. 19

گرد آوری  شواهد دو 19

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 20

اختلال بیش فعالی کودکان.. 21

علل ایجاد اختلال بیش فعالی – کم توجهی.. 24

صدمات و اختلال مغزی و تفاوت های ساختاری.. 24

پیشنهادات… 26

مشکلات تحصیلی کودکان بیش فعال.. 27

منابع.. 29

چکیده

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصیلی و ورود به کلاس یکی از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس عصبانیت،درگیری با بچه ها را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همکلاسی هایش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

برای اینکه انسان بتواند در اجتماع زندگی کند باید رفتار اجتماعی را بیاموزد به این معنی که رفتارش باید مورد قبول اجتماع باشد . یکی از راههای اجتماعی شدن و مورد قبول قرار گرفتن رعایت انضباط و مقرراتی است که در اجتماع حکمفرماست . مقررات و قوانینی انضباطی رفتار را تحت کنترل درمی آورد و چون این کنترل اغلب مانع انجام خواسته های کودکان می شود ، گاهی موجب خشم و عصبانیت آنها می گردد . در تعلیم و تربیت کودکان انضباط همیشه مورد توجه بوده ، ولی در اینکه این انضباط چگونه باید باشد و چگونه می توان آن را آموزش داد عقاید متفاوت است .

از این رو بنده تصمیم گرفتم در سال تحصیلی اخیر درباره مشکل زود باوری ،بی انضباطی،عصبانیت و عدم تمرکز  رامبد .  و عدم توجه او به درس که احتمالا از بیش فعال و عدم توجه او سرچشمه گرفته بود به پژوهش بپردازم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید