154 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم را به درس تاریخ علاقه مند سازم ؟

154 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم  را به درس تاریخ علاقه مند سازم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 346 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 28 آگوست 2019

به روز رسانی در: 28 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم را به درس تاریخ علاقه مند سازم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان پایه پنجم را به درس تاریخ علاقه مند سازم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

مقدمه. 4

بیان مسأله. 5

توصیف وضعیت موجود. 5

گرد آوری شواهد یک…. 6

شیوه های گرد آوری اطلاعات… 7

تعریف و تبیین واژه های کلیدی.. 11

ارائه روش های پیشنهادی جهت حل مسأله. 12

اقدام و اجرای راه حل های پیشنهادی.. 13

گرد آوری شواهد دو 16

موانع و محدودیت ها 17

پیشنهادها 18

منابع و مآخذ. 20

پیوست… 21

چکیده :

بسیاری از مورخان، محققان و دانشمندان ایران و جهان با اذعان به علم بودن تاریخ و حتی قبول آن به عنوان مادر علوم نقش قابل توجه و انکارناپذیر تاریخ در زندگی بشر را گوشزد کرده و بر این مسائل اتفاق نظر دارند که تاریخ عبرت آموز بوده و می تواند با یادآوری اشتباهات بزرگ گذشته، انسانیت را از تکرار (لااقل عمدی و اختیاری) آن ها باز دارد. به علاوه تاریخ تجربه گذشته را به تجربه کنونی می افزاید و زندگی را پرمایه تر می کند. اتکا بر تجارب گذشته غالباً اخذ تصمیم را در زندگی روزانه آسان می کند و چونان چراغی برای راه آینده ما عمل می نماید.حس تاریخی لازمه ی حیات و بقای ملت ها به شمار می آید. هر ملتی با اتکا به شخص ها،     حماسه ها، کتاب ها، شعرها، یادآوری خطرات و صدمات گذشته، بزرگداشت پیروزی ها و تجلیل از قهرمانان و … هم در شکل گیری این حس و هم در تقویت هر چه بیش تر و مداوم آن می کوشد. ملت ما و دیگر ملت های بزرگ جهان به اتکای همین حس تاریخی است که در تاریخ دوام آورده اند و در برهه هایی، صاحب آوازه و افتخار شده اند. تضعیف این حس را باید خطری جدی در حیات عالی هر کشور دانست. اینجانب         آموزگار پایه پنجم ابتدایی         هستم و مدت       سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت هستم.هم اکنون در این آموزشگاه 14 دانش آموز دارم. در این اقدام پژوهی سعی من بر این است که بتوانم دانش آموزان کلاسم را به درس تاریخ علاقه مند سازم . امید است پژوهش فوق مورد قبول همگان قرار گیرد.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید