145 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

145 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم  را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 92 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 27 آگوست 2019

به روز رسانی در: 27 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم را به خواندن نماز علاقه مند سازم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 3

مقدمه : 4

بیان مسئله. 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 6

تعریف اصطلاحات : 7

گرد آوری شواهد یک…. 8

روشهای جمع آوری اطلاعات : 9

تجزیه و تحلیل داده های شواهد. 12

موانع و محدودیت ها : 14

راهکار های موقتی.. 14

راه حل های انتخابی و اجرا: 15

گرد آوری شواهد دو 16

نتیجه گیری و توصیه ی ما به معلمان و والدین: 17

راهکار و پیشنهادات… 17

پیشنهادهایی برای همکاران.. 22

منابع.. 24

چکیده:

از سنین نخستین دبستان باید کودکان را بتدریج با نماز آشنا و به نماز خواندن تشویق کرد .بسیار مشاهده شده است که کودکان در کنار پدر و مادر می ا یستند یا به تنهایی نماز خواندن آن ها را تقلید می کنند. این مساله بیانگر این واقعیت است که رفتار کودک ،انعکاسی از رفتار الگوهاست و اگر مورد تشویق و تایید والدین و سایر الگها قرار گیرد ،تمایل بیشتری برای انجام آن پیدا میکند . از سوی دیگر لازم است اولیا و مربیان همواره در عملکرد خود ثابت قدم بوده، شخصیتی عاطفی ، منطقی و محبوب داشته باشند تا اثرگذاری آن ها در اجاد عادات خوب در کودکان افزایش یابد . تعلیم و تکریم نماز و توام کردن نماز با تجارب متنوع و خوشایند برای کودکان می تواند به علاقه مندی و عادت دادن آن به نماز موثر باشد.هدف از این مطالعه و اقدام پژوهی تثبیت و یادگیری نماز در دانش آموزان است که کارهای ذیل انجام شد:

پرورش ریشه های فطری و احساسات مذهبی بچه ها و بعد با استفاده از مدل گروه بندی دانش آموزان واستفاده از تدریس گروه همیار و تشویق دانش آموزان که نماز یاد گرفتند و تشویق کسانی که به هم گروه خودنماز یاد دادند وتشویق کامل گروهی که نماز زودتر از بقیه گروه ها نماز یاد گرفتند باعث شد که تمام دانش آموزان کلاس سوم نماز یاد بگیرند و نسبت به نماز و نماز جماعت علاقه مند شوند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید