215 – چگونه توانستم به کمک روش های نوین تدریس (اکتشافی و فعال ) دانش آموزان پایه …. را به درس ریاضیات علاقه مند نمایم ؟

215 – چگونه توانستم به کمک روش های نوین تدریس (اکتشافی و فعال ) دانش آموزان پایه …. را به درس ریاضیات علاقه مند نمایم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1002 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 آگوست 2019

به روز رسانی در: 31 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم به کمک روش های نوین تدریس (اکتشافی و فعال ) دانش آموزان پایه …. را به درس ریاضیات علاقه مند نمایم ؟ 

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم به کمک روش های نوین تدریس (اکتشافی و فعال ) دانش آموزان پایه …. را به درس ریاضیات علاقه مند نمایم ؟ 

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسـئله. 6

توصیف وضع موجود. 7

تعریف واژگان کلیدی.. 8

گرد آوری شواهد یک…. 9

شاخص های کیفی وضع موجود. 9

شـاخص هـای کـمی وضـع موجـود. 9

راه حـل هـای پیشـنهادی.. 10

اجـرای راه حـل هـا 11

اصول آموزش ریاضی در کلاس درس…. 13

روش کلامی (زبانی) 13

روش اکتشافی.. 14

محاسن روش اکتشافی از دیدگاه برونر: 15

روش فعال.. 15

سه اصل آموزش به روش فعال: 16

گرد آوری شواهد دو 18

منشاء حواس پرتی و عدم تمرکز. 19

حواس پرتی یا منشاء ذهنی و درونی دارد و یا منشاء بیرونی و محیطی. 19

1-آمادگی برای مطالعه: 21

2-داشتن علاقه به مطالعه: 22

3- تعیین زمان و مکان مطالعه: 23

4- یادبگیر که بگویی «نه»: 24

5- ترک افکار منفی و داشتن افکار مثبت: 24

6- طرح سئوال: 25

7- آگاهی از شیوه های صحیح مطالعه و یادگیری: 25

تند خوانی : 26

عبارت خوانی : 26

خواندن اجمالی: 26

خواندن تجسسی: 27

پیشنهادا ت: 27

منابع و ماخذ. 28

چکیده

آموزش ریاضی یعنی هر چیزی که مربوط به آموزش و یادگیری ریاضیات می شود. سابقه آموزش ریاضی بعنوان یک رشته دانشگاهی به کمتر از یک قرن می رسد زمان شروع این رشته از هنگامی بود که آموزش دبیران به دانشگاهها برده شد . ریاضیات پیش آهنگ دانش هاست هر کس که می خواهد درست بیندیشد و بهتر فکر کند ناگزیر است که با ریاضیات آشنا شود. علمای ریاضی و دانشمندان در رشته های مختلف بر این باورند که هر علمی که زیر بنای دانش ریاضی نباشد علم نیست . بر اساس این اندیشه بزرگ باور فرهنگی مربیان ما در این راستا حائز اهمیت بسیار خواهد بودتا بتوانند بستر لازم را برای تعمیق این مؤلفه فراهم نمایند.در چنین شرایطی نظام تعلیم و تربیت می تواند مدعی و منادی احیاء دانش ریاضی بعنوان زیرساخت و مفروضه اصلی در تمامی دروس علوم پایه های تحصیلی باشد. در جامعه امروزی به هر شاخه‌ای از علوم که بنگریم به طور مستقیم یا غیر مستقیم تأثیر و دخالت ریاضی را می بینیم و کمترین تأثیری که می توان داشته باشد ایجاد نظم افراد است . این شاخه از علوم نیز همانند تعلیم احتیاج به یادگیری مفاهیم دبیرستان و پایین دارد . امروزه اگر علمی را نتوان به زبان ریاضی بیان کرد علم نمی باشد . و این علم  چه از لحاظ  اقتصادی و اخلاقی حق علوم  فراگیران می باشد  پس به  نظرمی رسد با بهره‌مندی از امکانات و به کار بستن شیوه‌های مناسب آموزش توسط دبیران و با روش‌های متنوع و جذاب دانش آموزان را به ارزش و اهمیت این درس علاقمند و مطلع نمود اینجانب ………………. در اقدام پژوهی فوق تصمیم دارم با ارائه راهکار های نوین تدریس ریاضیات علاقه و توجه دانش آموزانم را به این درس پایه معطوف کرده و آنان را در این درس موفق گردانم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید