206 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه …آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟

206 – چگونه توانستم دانش آموزان پایه …آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 346 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 آگوست 2019

به روز رسانی در: 31 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان پایه …آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان پایه …آموزشگاه را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند سازم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

بیان مسأله. 5

دانش آموازنی سرزده از جمله: 6

شیوه های گرد آوری اطلاعات… 7

الف) مشاهده: 8

ب) پرسشنامه: 9

ج) مصاحبه: 10

تعریف و تبیین واژه های کلیدی.. 12

ارائه روش های پیشنهادی جهت حل مسأله. 12

اقدام و اجرای راه حل های پیشنهادی.. 13

ارزیابی نتایج.. 17

موانع و محدودیت ها 18

پیشنهادها 18

ویژگیهای تعلیمات اجتماعی : 20

ضرورت درس تعلیمات اجتماعی: 21

ضمائم.. 23

پرسشنامه. 23

منابع و مآخذ. 25

 

چکیده

انسانها امروزه در ارتباط تنگاتنگ با یکدیگر زندگی می کنند . و این ارتباطات طوری فواصل مکانی و زمانی را در نوردیده که از دنیا به عنوان دهکده جهانی ذکر می شود. انسانها باید قادر باشند که روابط دوستی با یکدیگر برقرار نمایند ، حداقل این ارتباط رابطه ی انسانی است که پیرامون افراد صورت می گیرد. و روابط انسانی عبارت است از: برقراری ارتباط انسانی با افراد از طریق پذیرفتن وجود ، شخصیت وویژگی افراد با تمام تفاوتهای آنان.

شناخت کودک از محیط، ایجاد ارتباط با محیط از بدو تولد آغاز می شود و خانواده به عنوان اوّلین مکان برای اجتماعی کردن کودک محسوب می شود. مدرسه بعد از خانه سعی دارد که به صورت منطقی و منظم فرد را اجتماعی کند. برای این امر از دو طریق عمل می نماید. اوّل این که کودک با ورود به مدرسه باید بداند که وارد جامعه ی بزرگی شده است که دارای قوانین خاص خودش می باشد و او ملزم است که با رعایت این اصول و قوانین با افراد مخاطب خود ارتباط برقرار کند. در مرحله ی دوم دروسی در ارتباط با اجتماعی نمودن دانش آموزان در نظر گرفته شده که سعی دارد کودک درک درستی از جامعه و مسائل اجتماعی، اقتصادی و سیاسی داشته باشد. وبتواند با کسب مهارتهای لازم اجتماعی جایگاه مناسبی برای خود به عنوان یک فرد مسئول پیدا نماید

اینجانب …. در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم دانش آموزان پایه … آموزشگاه …. را به درس تعلیمات اجتماعی علاقه مند نمایم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید