264 – چگونه توانستم دانش آموزانم را به شرکت در فعالیت ها و کلاس های مکمل و فوق برنامه علاقمند کنم .

264 – چگونه توانستم دانش آموزانم را به شرکت در فعالیت ها و کلاس های مکمل و فوق برنامه علاقمند کنم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 351 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 4 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 4 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزانم را به شرکت در فعالیت ها و کلاس های مکمل و فوق برنامه علاقمند کنم .

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزانم را به شرکت در فعالیت ها و کلاس های مکمل و فوق برنامه علاقمند کنم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات نوزده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 1

نکات کلیدی : 1

مقدمه. 2

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 4

گرد آوری اطلاعات ( شواهد- ا ) 4

1-پرس و جو از خود دانش آموزان.. 5

2- گفتگو با معلمان.. 6

3-تماس با اولیا دانش آموزان.. 6

4- مطالعه کتب، مقالات و مجلات مرتبط با این موضوع. 6

اهداف تهیه فعالیت های مکمل و فوق برنامه. 8

رویکردهای حاکم بر تهیه این برنامه ها 8

کارکردهای مهم فعالیت‌های فوق‌برنامه. 8

چگونگی مؤثر ساختن فعالیت‌های فوق‌برنامه در مدارس…. 9

تجزیه، تحلیل و تفسیر داده های شواهد (1) 11

انتخاب راه جدید به صورت موقت… 11

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن.. 12

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) 12

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار 13

اعتبار بخشی : 13

ارائه راهکار 14

موارد پیشنهادی فعالیت های مکمل و فوق برنامه: 15

منابع و مأخذ. 16

چکیده

اهمیت وضرورت فعالیت های مکمل وفوق برنامه درمدارس رابایددرنقش آن درجهت اصلاح یارفع نواقص ونارسایی های نظام تربیتی دانست.فعالیت های مکمل وفوق برنامه مرزهای یادگیری راگسترش داده بالحاظ رویکردهایی چون یادگیری درخانواده وجامعه ونیزتوسعه مهارت های زندگی ، یادگیری وآموزش راتحت تاثیرقرارداده است.این فعالیت ها دانش آموزان رابه عنوان یک محقق به کنکاش وکشف مفاهیم سوق داده وکاستی های موجود را جبران نموده وموجب تقویت تفکروتعقل آنان       می گردد. همین طورموجب می شوندآموزش ازانتقال صرف ویکسویه اطلاعات ازمعلمان به دانش آموزان خارج شده ودانش آموزان رابه فضایی علمی وتحقیقی رهنمون گشته وشادابی رابه مدرسه ارمغان آورند و نیزرابطه ای دوستانه وصمیمانه بین شاگردومعلم ایجادنمایند. فعالیت های مکمل وفوق برنامه به پرورش روحیه اعتمادبه نفس ، هم زیستی ، تحمل آرای دیگران ، سعه صدروسلامت جسمی وروانی دانش آموزمی انجامد.

در سال تحصیلی 1394 – 1395 به عنوانمدیر  مدرسه ، متوجه شدم که دانش آموزانم هیچ رغبتی به شرکت در فعالیت های فوق برنامه از خود نشان نمی دادند . آنهادر صورت تشکیل کلاس های فوق برنامه به هر بهانه ممکن از آن فرار کرده و یا حاضر به شرکت نمی شدند و فقط تمایل به بازی داشتند. این موضوع را با مربی پرورشی مدرسه و همچنین در جلسه شورای معلمان مطرح نمودم که آنها نیز به این بی علاقگی دانش آموزان اظهار نمودند در نتیجه این سوال در ذهنم مطرح شد که چگونه می توانم این بی علاقگی دانش آموزانم به شرکت در فعالیت های مکمل و فوق برنامه را حل نمایم؟ بنده بعد از جمع آوری اطلاعات و مشورت با همکاران راهکارهایی همچون انتخاب مناسب زمان فوق برنامه ها ،استفاده از روش های متنوع تدریس توسط معلمان ، پیگیری والدین توانستم دانش اموزان را به فعالیت ها وکلاس های فوق برنامه ومکمل علاقمند کنم .

نکات کلیدی : مدرسه ، فعالیت های مکمل وفوق برنامه ، راهکارها و پیشنهادات

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید