307 – چگونه توانستم بازار کار رشته گرافیک را به دانش آموزانم معرفی کنم

307 – چگونه توانستم بازار کار رشته گرافیک را به دانش آموزانم معرفی کنم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 105 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 8 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 8 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم بازار کار رشته گرافیک را به دانش آموزانم معرفی کنم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم بازار کار رشته گرافیک را به دانش آموزانم معرفی کنم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو  صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه: 2

بیان مسئله. 3

اهداف: 4

هدف کلی: 4

اهداف جزئی: 4

توصیف وضعیت موجود: 4

گردآوری اطلاعات: 5

الف – پرسشنامه دانش آموزان 5

ب – مصاحبه با والدین : 5

ج – بررسی پرسشنامه های انجام شده 6

ج – اطلاعات کتابخانه ای 7

پیشینه ی پژوهش: 8

الف) مبانی نظری: 9

ب) پیشینه ی علمی: 9

ارائه راه حل های پیشنهادی: 9

اقداماتی که به عهده والدین می باشد: 9

اقداماتی که بر عهده مربیان و دبیران و مشاور می باشد: 10

انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا: 10

اجرای راه حل ها : 10

مرحله یک اجرا  : 10

معرفی رشته گرافیک 10

مهارت‌های لازم برای دانشجویان رشته گرافیک 11

موقعیت‌های شغلی و بازار کار در ایران 12

مرحله 2 : بازدید از شغل های موفق رشته گرافیک (عکاسی ها ، چاپخانه ها و مراکز تبلیغاتی ) 13

مرحله 3 : روش کار بصورت اینترنتی 13

اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی: 13

نظارت بر اجرای راه حل ها: 14

پیشنهاد اقدام پژوه: 14

گرد آوری شواهد دو 14

نتیجه گیری.. 15

پیشنهادات : 15

منابع و ماخذ. 16

چکیده

گرافیک هنری است که توانسته بسیاری از هنرها را به خدمت گرفته و اصیل ترین وظیفه خود را که انتقال پیام است به خوبی به انجام رساند.

بررسیهای مقدماتی که از دانش اموزان ، مدیران ، مشاوران و مسئولان کار دانش به عمل آمد بیانگر نگرش منفی دانش اموزان به برخی از رشته های کار دانش مثل رشته گرافیک می باشد. امروزه کشور به نیروهای انسانی ماهر ونیمه ماهر نیازمند است که بتواند نیازهای شغلی جامعه را رفع کنند. با توجه به مطالعات مقدماتی مهمترین عوامل موثر بر نگرش دانش آموزان به رشته گرافیک عبارت از شرایط خانوادگی از قبیل شغل پدر، سواد والدین، وضعیت اقتصادی خانواده ، وضعیت تحصیلی دانش اموزان ونگرش دانش آموزان به مشاغل ، استخدام ، مهارتهای کار دانش ، آشنایی با رشته گرافیک می باشد.

از آنجا که عوامل مذکور، درنگرش دانش آموزان به رشته گرافیک می تواند موثر باشد لازم است قابلیت اعتماد آن مورد بررسی قرار گیرد ، پژوهش  حاضر به این منظور صورت گرفته است یعنی برای اینکه نشان دهد این عوامل با چه اطمینانی می توانند برنگرش دانش آموزان به رشته گرافیک باشند . تا در جهت بهبود بخشیدن به عوامل وشرایط موجود اقداماتی صورت گیرد.

در این اقدام پژوهی سعی بر این است که راهکارهای ترغیب دانش آموزان به رشته گرافیک را بیان نموده و نقش وظیفه ی خود دانش آموز ، اولیاء ، دبیران و مسئولین برای رسیدن به این مهم مشخص گردد .

نکات کلیدی :

هنر جویان رشته گرافیک بازار کار علاقمند سازی

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید