121 – چگونه توانستم فرهنگ حجاب و عفاف را در یکی از دانش آموزانم به نام سمیرا نهادینه سازم؟

121 – چگونه توانستم فرهنگ حجاب و عفاف را در یکی از دانش آموزانم به نام سمیرا نهادینه سازم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 501 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 آگوست 2019

به روز رسانی در: 26 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم فرهنگ حجاب و عفاف را در یکی از دانش آموزانم به نام سمیرا نهادینه سازم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم فرهنگ حجاب و عفاف را در یکی از دانش آموزانم به نام سمیرا نهادینه سازم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 4

مقدمه. 5

بیان مساله : 7

معنای اصطلاحی حجاب: 7

مفهوم عفاف: 7

توصیف وضعیت موجود: 8

پیشینه تحقیق.. 8

الف – مطالعه تحقیقات انجام شده در زمینه حجاب دانش آموزان مدارس: 8

نتایج حاصله از این تحقیق نشان میدهد که : 8

تعاریف عملیاتی.. 10

اهمیت و ضرورت پژوهش…. 11

گرد شواهدیک : 14

راه حل های پیشنهادی : 14

نقش آموزش و پرورش در تقویت ارزشهای اخلاقی ، وجدان و تعهد اجتماعی دانش آموزان : 17

آموزش مسئولیت پذیری : 19

اجرای راه حل : 19

گرد آوری شواهد2: 20

نتیجه گیری: 20

موانع و مشکلات پژوهش…. 20

راهکارهای و پیشنهادها 21

منابع و ماخذ. 24

چکیده :

شاید یکی ازمسائل دانش آموزان در جامعه چرایی وچگونگی پوشش یا به عبارت کامل‫تر حجاب کامل اسلامی باشد. اگرما درکانون خانواده به عنوان نخستین وکوچکترین واحد تشکیل دهنده جامعه ومهم‫ترین و تأثیرگذارترین نهاد در فرهنگ سازی و انتقال مفاهیم فرهنگی به این پرسش در واقع چرایی لزوم رعایت حجاب اسلامی پاسخ دهیم،‌انتخاب چگونگی رعایت حجاب از طرف دانش آموزان – نوجوانان – در مراحل بعدی با توجه به گستردگی قلمرو پوشش که به عوامل محیطی و فرهنگی و سنتی یک جامعه برمی گردد عاقلانه تر، هنجارپذیرتر و قابل پذیرش تر خواهد بود .

اما متأسفانه در چند دهه اخیر بخصوص از زمانی که افراد خانواده بیشترین وقت خود را صرف دیدن برنامه های  بنگاه های فرهنگ ساز  غربی و  شبکه های مجازی در اینترنت و شبکه های  ترویج کننده افکار غربی – غیر اسلامی  از رسانه ای به اسم ماهواره می کنند و در معنای کلمه دچار تهاجم فرهنگ های غیر بومی و اسلامی شده اند ؛ کارکرد تربیتی خانواده ها به عنوان انتقال دهندگان اولیه مسائل فرهنگی سنتی و اسلامی به اندازه کافی مطلوب نبوده و نیست . این مسئله شاید کلید بسیاری از درهای بسته افکار دانش آموزان و جوانان ما برای پذیرش چرایی و چگونگی حجاب باشد  ازطرف دیگر مدارس ما به عنوان نخستین نهاد آموزشی و تربیتی فرا خانواده در تقابلی نابرابر باید جوان و نوجوانی را که ذهن و خواسته هایش تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد به سوی فرهنگ متعالی اسلامی و انسانی سوق دهند. فرهنگی که برای نهادینه شدن نیاز به حمایت از سوی جامعه رسانه ای و نهاد خانواده دارد و اگر این حمایت مطلوب صورت نگیرد قطعا به تلاش مربیان در مدارس پاسخ چشم گیری داده نمی شود.

اینجانب       معاون آموزشگاه        ،  دانش آموزی داشتم که حجابش را به طور کامل رعایت نمی کرد و ظاهر او باعث ناراحتی من و همکاران می شد. بنا بر این تصمیم گرفتم در پی بهبود این وضعیت برایم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید