301 – چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

301 – چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 2160 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 8 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 8 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم فرهنگ مطالعه صحیح و موثر را در دانش آموزانم نهادینه سازم .

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات هجده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 4

*مرحله اول: 6

الف)برخورد با مساله: 6

الف-2)عنوان گزارش تخصصی : 6

الف-3)توضیح کلی درمورد مساله: 6

الف-4)چگونگی تشخیص مساله: 7

الف-5)انگیزه ی تحقیق: 7

6- الف)اهداف تحقیق: 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 8

مقایسه با شاخص : 8

ب)بیان مساله: 8

ب-1)ارزیابی از وضع موجود. 8

ب-2)اهمیت و ضرورت تحقیق: 9

پ)شواهد1(دلایل، مدارک و شواهد و… در خصوص وضعیت موجود) 9

مرحله دوم: ایجاد تغییر. 10

الف)گردآوری اطلاعات((جهت ارائه راه حل) 10

ب)تجزیه، تحلیل و تفسیر اطلاعات جمع آوری شده 10

پ)انتخاب راه حل ها 12

ت)اعتباربخشی راه حل ها 13

ث)اجرای راه حل ها و نظارت بر آنها 14

مرحله سوم: ارزشیابی و نظارت برآن.. 16

الف)شرح و توضیح تغییرات ایجادشده و وضعیت مطلوب… 16

ب)ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 16

نقاط ضعف : 16

نتیجه گیری و پیشنهادات (ارائه گزارش نهایی) 16

منابع.. 18

چکیده

اینجانب …………………. در این تحقیق تلاش کرده ام تا با بررسی علل و عوامل ضعف دانش آموزان کلاسم در زمینه مطالعه موثر و مفید پرداخته و به بهبود آن بپردازم. با شروع سال تحصیلی و گذشت چند هفته ، متوجه شدم که دانش آموزان کلاس، انگیزه و مهارت کافی در زمینه انجام مطالعه و کتابخوانی را ندارند. به همین سبب درپی کشف دلایل آن برآمدم و با مطالعه و تحقیق توانستم به برخی عوامل و دلایل دست یابم. به نظر می رسید که مهمترین عوامل این مساله، فرهنگ حاکم بر خانواده ها و شیوه و روشهای تدریس معلمان و به عبارتی بهتر، نگاه معلمان و اولیا به مطالعه و کتابخوانی دانش آموزان بود. ضعف دانش آموزان در زمینه پژوهش و مطالعه و مهارتهای آن  مربوط به یک یا چند دانش آموز نمی شد و محدود و جزئی نیز نبود؛ به همین سبب دقت و مطالعه بیشتری را طلب می کرد. برای اینکه به نتیجه قابل قبولی دست یابم علاوه بر کتابهایی در زمینه پژوهش و مطالعه و … نیازمند مطالعه کتب درسی و اشراف کامل به اهداف و روشهای تدریس آن داشتم. علاوه بر آن، همکاری اولیای دانش آموزان در رسیدن به اهداف، بسیار موثر و مهم بود. همچنین باید علاوه بر آموزش روشهای تحقیق و مطالعه، تلاش می کردم تا با ایجاد تمرکز و انگیزه در دانش آموزان ، دروناً و قلباً آنها را به سمت و سویی که در نظر داشتم سوق می دادم. برای این کار به یک برنامه ریزی دقیق و به قولی جامع و مانع نیاز داشتم. در برنامه هایی که تدوین کردم از زنگهای دروسی مانند انشا، هنر ، علوم تجربی، هدیه های آسمان و… استفاده کردم و به گونه ای برنامه ریزی کردم که فعالیتهای تدوین شده در راستا و مکمل دروس دیگر باشد.با انجام این فعالیت ها و پس چند ماه ، بیشتر دانش آموزان به اهدافی که از پیش تعیین شده بودند رسیدند و با انگیزه و رعایت اصول و قواعد به تحقیق، مطالعه و … می پرداختند. علاقه به خرید کتاب و کتابخوانی رو به فزونی نهاد. در بحث و نقد گروهی، استدلال و منطق را در حد خود رعایت می کردند و ……..

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید