64 – چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

64 – چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1258 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 آگوست 2019

به روز رسانی در: 19 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چـگونه توانستم روابط اجتــماعی را در بین دانش آموزان مدرسه تقویت کنم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحاتبیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قراردادده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 6

توصیف وضع موجود. 7

گردآوری اطلاعات( شواهد1) 7

یافته های علمی: 9

عوامل دخیل در شکل گیری ارتباط: 9

موانع ارتباط: 10

رشد اجتماعی نوجوان: 11

وی‍‍ژگی های نوجوانی که به قدر کافی از محبت بهره مند بوده است: 11

ویژگی های نوجوانی که از محبت محروم بوده : 12

علل عدم تعامل یافتگی نوجوان: 12

محیط های نا مساعد خانوادگی: 13

پیشینه: 15

1-بررسی رابطه کژ رفتاری های اخلاقی-اجتماعی.. 15

محقق : سیامک مهابادی.. 15

خلاصه  یا فته ها ی پیشینه: 15

نتایج ویافته های این تحقیق به شرح ذیل می باشد : 16

پیشنهادها : 17

نتایج تحقیق : 25

پیشنهادات : 26

منابع. 28

چکیده

امروز، در نقاط مختلف دنیا، افراد زیادی از اختلالات اجتماعی رنج می‌برند و بیماری‌هایی چون افسردگی، اضطراب، پرخاشگری همچون بیماری سرماخوردگی روز به روز شایع‌تر گشته، سلامت اجتماعی افراد را به خطر افکنده است. اختلالات اجتماعی فرصت زندگی مفید و سالم را از افراد گرفته و عملکردهای رفتاری آنان را دگرگون ساخته و زندگی را چون کلافی سردرگم ساخته است و افراد معنی زندگی را به درستی درک نمی‌کنند. ازآنجا که هر معلولی از علتی نشأت می‌گیرد پس عدم سلامت اجتماعی نیز دارای علت یا عللی می‌باشد و از طرفی پیشگیری از بیماری مقدم بر درمان است. نتایج این تحقیق گویای این مطلب است که:

1-  بین سن دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد.

2-   بین شغل والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

3-  بین تحصیلات والدین و پرخاشگری فرزندان همبستگی معنی‌داری وجود ندارد.

4- همچنین بین سن والدین و پرخاشگری فرزندان، بین جمعیت خانواده و افسردگی

فرزندان و بین فقدان والدین و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود ندارد.

5- بین موقعیت تحصیلی دانش‌آموز و پرخاشگری رابطه معنی‌داری وجود دارد

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید