422 – چگونه توانستم پرخاشگری یکی زا دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

422 – چگونه توانستم پرخاشگری یکی زا دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 48 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 19 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 19 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چچگونه توانستم پرخاشگری یکی زا دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم پرخاشگری یکی زا دانش آموزان را با ایجاد روش عاطفی کاهش دهم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

توصیف وضع موجود 6

گرد آوری شواهد یک.. 6

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها: 8

تفسیر: 8

تجزیه و تحلیل داده ها 9

اجرای راهکار های پیشنهادی و نظارت بر آنها: 10

اجرای راه حل ها : 12

گردآوری شواهد 2: 13

ارزشیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار: 13

راهکار ها 16

ارائه دلایل مشکل پرخاشگری: 18

اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش.. 21

درباره منشاء و ریشه پرخاشگری از چند مسأله باید سخن گفت‌.. 24

راه کار و نتیجه گیری (گزارش نهایی ) 27

پیشنهادهای تخصصی به مسئولین آموزش و پرورش.. 28

منابع ومآخذ: 30

چکیده

پرخاشگری‌ وسیله‌ ای رفتاری‌ است‌ که‌ فرد به‌ وسیله‌ آن‌ خواستار به‌ دست ‌آوردن‌ هدفی‌ دیگر است‌ و ابداً قصد حمله‌ به‌ دیگران‌ یا اذیت‌ کردن‌ آنها را ندارد. البته‌ در این‌ میان‌ ممکن‌ است‌ لطمه‌ ای‌ نیز به‌ کسی‌ وارد شود. مثلاً کودکی‌ بزهکار کیف‌خانمی‌ را می ‌رباید تا به‌ این‌ وسیله‌ مورد تشویق‌ و تأیید گروه‌ همسالان‌ قرار گیرد ممکن‌ است‌ پرخاشگری‌ جنبه‌ انتقام‌ گیری‌ نیز داشته‌ باشد. یعنی‌ کودکی‌ که‌ مورد اذیت‌ و آزار قرار گرفته‌ و نتوانسته‌ خشم‌ خود را ابراز کند، اکنون‌ با پرخاشگری‌ به‌ کاهش‌ اضطراب‌ خود می ‌پردازد. در این‌ جا پرخاشگری‌ وسیله‌ ای‌ است‌ که‌ کودک‌ با توسل‌ به‌ آن‌ می ‌خواهد به‌ هدف‌ خود یعنی‌ کاهش‌ اضطراب‌ دست‌ یابد.

آموزش و پرورش جدید صحنه ای از یادگیری های متقابل از همه رسانه ها، افراد و تأثیرات فرهنگی همه جوامع است. خیلی از دانش آموزان از کوچک ترین وقایع جهان و محیط قبل از معلمان و مدیران خود آگاه می شوند و انتظارات خاصی از آن ها دارند. در چنین شرایطی، تغییر و اصلاح رفتار تابع درک عمیق علل رفتار است. به همین دلیل برای برقراری انضباط و اصلاح رفتار باید معلمان و مدیران اصول رفتار شناسی و برقراری انضباط را درک و نگرش های درست و عالمانه ای نسبت به آن داشته باشند تا در کارهای پرورشی خود موفق باشند.

اینجانب …. با 27 سال سابقه در اقدام پژوهی  فوق تلاش نموده ام تا   با ایجاد رابطه عاطفی پرخاشگری دانش آموزم رابهبودبخشم؟ و  راهکار های آن را در اختیار همکاران گرامی قرار دهم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید