286 – بررسی میزان موفقیت دانش آموز دیرآموز پایه اول درطرح تلفیقی

286 – بررسی میزان موفقیت دانش آموز دیرآموز پایه اول درطرح تلفیقی

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 354 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 12 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی :

بررسی میزان موفقیت دانش آموز دیرآموز پایه اول درطرح تلفیقی

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و هفت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده: 3

نکات کلیدی : 3

مقدمه 4

بیان مسئله 5

تعریف اختلال خواندن 6

توصیف وضع موجود 8

اهداف گزارش تخصصی : 9

هدف اصلی : 9

اهداف جزئی : 9

مقایسه با وضع مطلوب : 9

جمع آوری اطلاعات 9

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها : 11

انتخاب راه حل جدید: 14

اجرای راه حل و نظارت برآن: 16

ارزیابی بعد از اجرای طرح 18

نقاط قوت 18

اشکال در تشخیص حروف الفبا و صدای آنها 20

نقاط ضعف : 23

نتیجه گیری: 23

پیشنهادات 24

 

 

چکیده:

مشکلات یادگیری کودکان، ارتباط تنگاتنگی با مسائل فرهنگی، خانوادگی، اقتصادی، تغذیه، بهداشت و مسائل مربوط به محیط آموزشی و… دارد. وقتی دانش آموز یا والدینش برای درمان مراجعه می کنند، مطمئناً از چیز یا چیزهایی رنج می برند. ممکن است والدین احساس گناه کنند، فکر کنند وظایفشان را در مورد فرزندشان به خوبی انجام نداده اند، ممکن است فکر کنند در دوران بارداری فرزندشان غفلت های زیادی کرده اند، ممکن است تصور کنند مردم آنان را به خاطر مشکل یادگیری فرزندشان تحقیر می کنند.

پژوهش حاضر به منظور تقویت مهارت های خواندن در علیرضا (اسم مستعار)  دانش آموز پایه …  این آموزشگاه انجام شد .بررسی اولیه نشان داد این دانش آموز  در روان خوانی ضعیف است. پس از انجام مطالعات  کتابخا نه ای و اجرای پرسش نامه های مربوط علل ضعف دانش آموزان  در روان خوانی به دو گروه طبقه بندی شد. الف:عوامل مربوط به توانایی های دانش آموزان ب:عوامل مربوط به انگیزش.   جهت حل مشکل موجود دو روش به اجرا در آمد . 1- استفاده از بازی  کارت های حافظه   آموزشی زودآموز 2-تهیه تابلو  ارزشیابی توصیفی .  نتایج پیشرفت خوبی را نشان داد و نمره روانخوانی این دانش آموز افزایش یافت. مدیر مدرسه نیز در ا رزشیابی که از دانش آموزان به عمل آورد رشد مهرت های خواندن را مطلوب تشخیص داد.     در پایان بر نقش استفاده از بازی های آموزشی و به کار گیری روش های نوین در بالا بردن انگیزش او مانند تابلوی ارزشیابی توصیفی تاکید شد.

نکات کلیدی :

دانش آموز دیر آموز- طرح تلفیقی – مشکل خواندن

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

2000 تومان – خرید

پاسخ دهید