237 – علاقمند کردن دانش آموزان به درس علوم با کارهای عملی و کاردستیها

237 – علاقمند کردن دانش آموزان به درس علوم با کارهای عملی و کاردستیها

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 888 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 5 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 5 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی  آموزگار اول ابتدایی :

علاقمند کردن دانش آموزان به درس علوم با کارهای عملی و کاردستیها

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هفت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده:. 3

تلفیق -کاردستی – علوم-  فناوری پژوهشی –دانش آموزان.. 3

مقدمه. 4

بیان مسئله. 5

بیان وضع موجود. 7

اهداف گزارش تخصصی : 7

هدف اصلی : 7

اهداف جزئی : 7

مقایسه با شاخص : 7

جمع آوری اطلاعات. 7

یافته های علمی. 8

تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :. 8

انتخاب راه حل یا راه حل های موقت:. 9

شیوه های اجراء:. 9

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ). 15

نقاط ضعف : 15

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:. 15

پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :. 16

نتیجه گیری. 18

پیشنهادات کلی حاصل اجرای طرح. 18

منابع :. 22

چکیده:

اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشانبتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .

به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل بهیادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادر می سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .در سال تحصیلی اخیر با توجه به اهمیت و نقش کاردستی در درس علوم تجربی بنده تصمیم گرفتم با کارهای عملی و کادرستیها دانش آموزان را به درس علوم علاقمند کنم.

کلیدواژه :

تلفیق -کاردستی – علوم-  فناوری پژوهشی –دانش آموزان

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید