معرفی گزارش تخصصی
گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی :
پرورش شیوه های تفکر و زیبایی اندیشه در دانش آموزان با راهکارهای خلاقانه
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
نمونه ای از این اقدامات به شرح ذیل می باشد: 3
ملاک هایی که می توان براساس آن وجود مسأله را دریافت نمود عبارتند از: 5
توافق درمورد راه حل های اجرایی: 7
سایر اقدامات اجرا شده به شرح زیر می باشد: 10
در خصوص این صفات و اثر گذاری آن ها در اتاق کار و اندیشه بحث و تبادل نظر شد: 16
ارزیابی بعد از اجرای طرح(نقاط قو ت ) 18
تحلیل شواهد و تأثیر اقدام بهینه: 18
گرد هم آیی ناظران طرح و نظرخواهی از آنان: 19
ارزیابی طرح توسط ناظران و همکاران: 19
چکیده:
پژوهش حاضر که به شیوه ی اقدام پژوهی انجام گردید مسأله ی اصلی پیدا نمودن راه هایی برای پرورش تفکر و زیبایی اندیشه در دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی بوده است. به نحوی که از طریق اجرای آن دانش آموزان بتوانند درست و زیبا فکر کنند و مهارت های تفکر در آنان پرورش یابد.
این پژوهش در یکی از مدارس ابتدایی دخترانه استان ……………… به اجرا درآمده است که در آن معلم کلاس به همراه معاون پرورشی آموزشگاه مجریان طرح بوده اند.
بنابراین با همکاری و همفکری و با استفاده از روش های متنوع سعی گردید که این مسأله حل گردد. از جمله شیوه های به کار گرفته شده، عبارت بود از: ایجاد اتاق کار و اندیشه، آموزش تک بُعدی نبودن، اجرای زنگ رشد، آموزش نرمش فکری، ایجاد محیطی با نشاط در کلاس، تقویت ویژگی هایی مانند استقلال فکری[1]، بیان مسأله[2]، پرورش هواس[3]، علاقه به درس[4] و پرورش تفکر انتقادی[5] و سایر موارد پس از اجرای طرح نتایج مفیدی بدست آمد که می توان به عنوان نمونه تقویت قوه ی استدلال، کسب مهارت های اجتماعی و حس خودارزشمندی، تقویت تفکر انتقادی و پذیرش ایده های دیگران و کسب مهارت های درست و زیبا اندیشیدن اشاره نمود. این نتایج توسط گروه اعتبار گذار، طرح مثبت ارزیابی شده و تأیید گردید.
[1] Intellectual.
[2] Formulation of problems.
[3] Developnicnt of sensses.
[4] Affection of subject matter.
[5] Critical thinking.