89 – افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب

89 – افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 543 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 31 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی مدیر مدرسه :

افزایش مشارکت اولیاء در امور آموزشی ، پرورشی و عمرانی آموزشگاه با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

.مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

ارزیاب ی از وضع موجود. 7

اهداف گزارش تخصصی : 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 8

مقایسه با شاخص : 8

راه حلهای ارائه شده برای حل مسئله: 8

روشهای انتخاب شده و چرایی آنها: 9

توصیف اقدامات انجام شده پس از تصمیم گیری: 11

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح ) 12

کاستی های جلب مشارکت مردمی را در عوامل ذیل می توان یافت : 13

روش های پیشنهادی برای جلب مشارکت: 14

راههای گسترش مشارکت اولیاء و مربیان: 15

ضرورت ارتباط خانه و مدرسه. 15

روش های برقراری ارتباط میان خانه و مدرسه. 16

همکاری خانه و مدرسه در امور آموزش دانش آموزان. 17

همکاری خانه و مدرسه در امور رفتاری دانش آموزان. 18

موانع مشارکت اولیا در مدرسه. 19

موانع مشارکت اولیا از سوی مدرسه. 19

موانع مشارکت از سوی اولیا 20

راهکارهای افزایش مشارکت اولیا در مدرسه. 22

نقاط ضعف : 23

نتیجه گیری.. 23

نتیجه گیری.. 24

منابع. 26

چکیده

یکی از موضوعاتی که عوامل اجرایی  مدارس با آن روبرو هستند ،تامین منابع مالی و برطرف نمودن نیازهای اولیه آموزشگاه است. در بسیاری از موارد سرانه اختصاص داده شده به مدارس جوابگوی  هزینه ها نیست. از طرفی مدیر به عنوان رهبر آموزشی در  مدرسه مسئول پاسخگویی به نیازها و انتظارات دانش آموزان و اولیا آنان و تسهیل کننده امر تعلیم و تربیت  است و معاون اجرایی همواره باید در کنار مدیر ایفای نقش نماید. و از سوی دیگر پاسخگویی به این نیازها متضمن تامین منابع مالی است و یکی از این راه حلها تامین منابع با استفاده از مشارکت اولیا ست .یکی ازتجاربی که اینجانب  در طی چند سال گذشته در سمت معاونت اجرایی  کسب نمودم،در همین  راستاست.در سال تحصیلی 95-1394 به عنوان مدیر آموزشگاه……………… انتخاب شدم. در ابتدای کار به بررسی وضعیت موجود مدرسه از   نظر آموزشی ، پرورشی و تجهیزاتی ، وضعیت خانواده هاو… پرداختم. در جریان بررسی موضوعات فوق به مسایل و مشکلات عدیده ای برخورد نمودم که یکی  از آنها به دلیل اهمیت ، توجه بنده را جلب کرد و تصمیم گرفتم تا در خصوص حل این مشکل دست به اقداماتی بزنم. مشکل مورد نظر عدم انگیزه مشارکت وهمکاری اولیا با مدرسه بود. مدرسه در نگاه اول نیازهای متعددی داشت که بطور مستقیم و غیر مستقیم می توانست بر فرایند تعلیم وتربیت دانش آموزان تاثیر بگذارد و لازم بود بطور حتم مورد توجه قرار گیرد. لذا در همین راستا با تکیه بر تجارب مدیریتی خود در سالهای قبل ، مشورت با همکاران و اعضا انجمن اولیا و مربیان و آموزه های مدیریت تصمیم گرفتم باتهیه فهرستی از نیازهای مدرسه،توجیه اولیاو اطلاع رسانی کامل به آنها،توجه به نظرات و راه حلهای پیشنهادی اولیا ،برگزاری جلسات منظم با انجمن اولیا و مربیان واستفاده از حرفه و تخصص اولیاو… به حل مشکل مزبور بپردازم.

با اجرای کامل راه حلهای ذکر شده توانستم در یک بازه زمانی ضمن جلب اعتماد اولیا ، میزان مشارکت فکری و مالی اولیا را به نحو چشمگیری افزایش دهم بطوریکه در حال حاضر بخش زیادی از مشکلاتی که آموزشگاه در سال قبل با آن دسته و پنجه نرم می کرد مرتفع گردیده است

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید