266 – برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی پایه سوم ابتدایی با روش های مناسب

266 – برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی پایه سوم ابتدایی با روش های مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 397 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 10 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار سوم ابتدایی :

برطرف سازی مشکل یادگیری دانش آموز کم شنوا در درس ریاضی پایه سوم ابتدایی با روش های مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی  صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه 4

بیان مسأله 6

توصیف وضع موجود 7

اهداف گزارش تخصصی : 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 8

مقایسه با وضع مطلوب : 8

تاریخچه آموزش و پرورش کودکان ناشنوا  و کم شنوا در ایران 8

اهمیت موضوع : 11

جمع آوری اطلاعات 11

الف. شاخص‌های کیفی وضع موجود 12

ب. شاخص‌های کمّی وضع موجود 13

خلاصه یافته های اولیه : 13

گردآوری داده‌ها 14

گرد آوری داده‌ها جهت ارائه راه­حل‌ها 15

راه حل‌های پیشنهادی 18

چگونگی اجرای راه های جدید : 20

ارزیابی بعد از اجرای طرح 20

نقاط قوت 20

نقاط ضعف : 20

نتیجه گیری : 21

اعتبار بخشی به راه حل‌ها 21

نتیجه و پیشنهاد 23

منابع مآخذ 24

چکیده

درس ریاضی از جمله مهارتهای اساسی است که در زمره دروس مهم و بنیادی دردوران تحصیل محسوب مـی شـود . تحقیقـات و مطالعات نشان داده اند که ارتباط پویایی بین رشد و توسعه جامعه و کاربرد ریاضیات وجود داشته است . حال آنکه وضعیت موجود مادر درس ریاضی حکایت از اُفت بالای تحصیلی در این درس دارد؛ و تعداد قابل ملاحظه ای از د انش آموزان با نمره پایین و یا با کمک تبصره ها و چندین بار شرکت درامتحان به کلاس بالاتر ارتقاء می یابند . در دسترس نبودن آزمونهـای تشخیـصی مناسـب به منظور شناسایی مشکلات و رفع آنها در قالب برنامه ریزیهای درسی جدید این معضل راکماکان به قو ت خود باقی نگاه داشـته است . همچنین واقعیاتی چون عدم نریمانیت درونی شاگردان از درک مفاهیم پایه ای در درس ریاضی و ناتوانی آنـان در کـاربرد مفاهیم ،آموخته ها و اصول و قواعد ریاضی در زندگی تحصیلی ، شغلی و حتی زندگی روزمره ، بسیارتأثرانگیز است . اثرات پنهـان ناشی از این ناتوانیها عبارت است از تشویق و ترغیب دانش آموزان به یادگیری طوطی وار، از بین رفتن اعتماد بـه نفـس آنـان و ایجاد احساس ناتوانی که به ندرت می توان با آموزشهای بعدی این اثرات را از بین بـرد  بازرگـان ،1374  یکـی از راههـای پیشگیری از مشکلات مذکور، بررسی و شناسایی نقاط قوت وضعف دانش آموزان در درس ریاضی است .

اینجانب   تلاشم بر این است که در پژوهش فوق دانش آموز کم شنوا  را به درس ریاضی علاقه مند نمودم و در این درس موفق گردانم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید