80 – بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم با کمک تکنیک های خلاقیت

80 – بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم  با کمک تکنیک های خلاقیت

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 273 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 31 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی دبیر ادبیات فارسی دبیرستان :

بهبود وضعیت درس ادبیات فارسی دانش آموزان سال چهارم  با کمک تکنیک های خلاقیت

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات یازده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 3

مقدمه  (بیان و طرح موضوع ) 4

ارزیابی از وضع موجود  4

اهداف گزارش تخصصی : 5

هدف اصلی   5

اهداف فرعی   5

مقایسه با شاخص : 6

جمع آوری اطلاعات   6

پیشینه تحقیق: 7

تدریس : 7

مفهوم خلاقیت : 8

فرایند خلاقیت : 9

آموزش پرورش و خلاقیت : 9

منظور از افت تحصیلی چیست؟  11

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی: 12

عوامل موثر بر افت تحصیلی: 13

تجزیه و تحلیل اطلاعات   17

تقاضاها: 17

پس از جمع بندی اطلاعات و داده ها متوجه تقاضاهای زیر شدم : 17

شاخص های کلاس فعال   17

ویژگی های یک معلم خوب : 18

ویژگی تدریس خوب: 18

انتخاب راه حل های جدید موقتی (راه حل های پیشنهادی): 18

اجرای روش پیشنهادی و نظارت برآن : 19

برخوردهای عملی با شیوه های رفتاری دانش آموزان: 19

شیوه برخورد با دانش آموزانی که به درس گوش نمی دادند : 20

شیوه برخورد با دانش آموزانی که تمایل به مشارکت در کلاس نداشتند : 20

شیوه برخورد با دانش آموزانی که با هم صحبت می کردند و مزاحم دیگران میشدند : 21

شیوه برخورد با دانش آموزانی که در کلاس حظور ذهن نداشتند : 21

مشخص کردن قواعد حاکم برکلاس : 21

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت طرح ) 22

نقاط ضعف اجرای طرح : 23

نتیجه گیری : 23

منابع : 25

چکیده :

هدف این پژوهش بهبود وضعیت  یادگیری درس ادبیات  دانش آموزان چهارم دبیرستان  به روش تلفیق تکنیک های خلاقیت با روش های تدریس است .

در این پژوهش ، تکنیک های خلاقیت  (از جمله یورش فکری, تکنیک دلفی , تکنیک خلاقیت طرح شبکه ای مغز و تکنیک شوخی ) , را با روش های تدریس (از جمله  روش تدریس مباحثه و مناظره ,روش تدریس فراگیری مشترک , روش تدریس تشکیل تیم های کلاسی و تدریس از طریق پرسش موثر ) ,تلفیق کرده و  نهایتا منجر به یادگیری اثر بخش درس ادبیات دانش آموزان سال چهارم دبیرستان شد . بدین ترتیب با درک کامل مطلب و دریافت نمره های بالا ,توسط دانش آموزا ن علاقه آنها به یادگیری و فعال بودن در کلاس افزایش یافته و منجر به افزایش اعتماد به نفس و انگیزه یادگیری آنها شد. همچنین مشارکت در فعالیت های گروهی و تعامل با گروه نیز در آنها تقویت یافت .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید