79 – ترغیب دانش آموزان به خوردن قرص آهن

79 – ترغیب دانش آموزان به خوردن قرص آهن

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 667 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 31 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 31 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی مربی بهداشت مدرسه :

ترغیب دانش آموزان به خوردن قرص آهن

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات هجده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست

چکیده : 3

مقدمه : 4

ارزیابی از وضع موجود. 5

بیان مسئله. 5

اهداف گزارش تخصصی : 6

هدف اصلی : 6

اهداف جزئی : 6

مقایسه با شاخص : 6

جمع آوری اطلاعات.. 6

یافته های محیطی : 6

یافته های علمی.. 7

هدف کلی: 7

اهداف اختصاصی: 7

استراتژی ها: 7

یافته های علمی از تحقیقات ومقالات  به شرح ذیل میباشد : 8

نوجوانان باید برای پیشگیری از کم خونی فقر آهن به توصیه های ذیل عمل کنند: 10

پیشینه تحقیق : 12

تجزیه وتحلیل.. 13

ارائه راه حل های موقت.. 14

انتخاب واجرای راه حل.. 16

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت اجرای طرح ) 16

ارزیابی تاثیر اقدام جدید وتعیین اعتبار آن. 17

نقاط ضعف : 17

پیشنهادات.. 17

منابع ومآخذ : 18

چکیده :

آهن اساسی ترین ماده مغذی اولیه برای ساختن گلبولهای قرمز خون می باشد و اگر این ماده مغذی به مقدار کافی در دسترس بدن نباشد با ادامه کمبود و تخلیه ذخائر بدن, کم خونی فقر آهن بروز می کند. کمبود آهن و کمخونی ناشی از آن در واقع شایع ترین مشکلات تغذیه ای در جهان است و بیش از 2 میلیارد نفر از مردم جهان دچار کمبود آهن و کم خونی هستند. بر اساس بررسی کشوری شیوع کم خونی فقر آهن در زنان 49-15ساله، بیشترین میزان شیوع کمبود آهن در دختران 19-15ساله(39درصد)گزارش شده است

در این میان کاهش قدرت یاد گیری واثرات جبران ناپذیر آن از اهمیت ویژه برخوردار است لذا باتوجه به اهمیت موضوع وپیامد مهم کم خونی ناشی از فقر آهن وهمچنین عدم علاقه  دانش آموزان به خوردن قرص آهن برآن شدم پژوهشی در زمینه ترغیب دانش آموزان مدرسه ام به خوردن قرص آهن انجام دهم  کیس مورد نظر من تعدادی از دانش آموزان پایه سوم راهنمایی است در این تحقیق شواهد موجود اظهارات معلمین ومعاون مدرسه ومشاهدات خودم  وضعیت ظاهری دانش آموزان ونظر والدین و دیدن پرونده سلامت دانش آموزان است در تجزیه وتحلیل اطلاعات بدست آمده راهکار هایی پیش بینی شده ودر طرح پژوهش به اثبات رسید ودر ارزش یابی به عمل آمده مشکل عدم علاقه دانش آموزان به خوردن قرص آهن برطرف گردید ووضعبت بهبود بخشید وهمچنین در درمان کم خونی فقر آهن دانش آموزان مؤثر واقع شد .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید