287 – علاقمند کردن دانش آموزان به طرح تفکیک زباله و زمین پاک

287 – علاقمند کردن دانش آموزان به طرح تفکیک زباله و زمین پاک

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 595 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 12 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار ابتدایی و مدیر و معاون :

علاقمند کردن دانش آموزان به طرح تفکیک زباله و زمین پاک

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 3

کلید واژه 3

مقدمه 4

بیان مسئله 5

توصیف وضعیت موجود 7

اهمیت و ضرورت پژوهش 7

اهداف گزارش تخصصی : 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 8

مقایسه با وضع مطلوب : 8

جمع اوری اطلاعات 8

یافته های تحقیق 10

راه حل های پیشنهادی: 10

انتخاب راه جدید به طور موقت: 10

اجرای راه حل ها 11

روش های دفع زباله: 12

مزایای بازیافت مواد زاید 13

آموزش بازیافت به مردم 14

جداسازی پسماندها و محصولات آن 15

اهداف طرح : 17

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 19

نقاط ضعف : 19

نتیجه گیری: 19

منابع 20

چکیده

آموزش و تشویق دانش آموزان و ارتقای فرهنگ دانش آموزی به منظور جداسازی زباله از مبداء ، یکی از گام‌های اولیه در مدیریت پسماند مدارس و در راستای نگهداری زمین پاک و دوست داشتن طبیعت است و با توجه به اهمیت موضوع ، لازم است همه دست به دست دهیم تا نسبت به ساماندهی این مسئله مهم اقدامات لازم انجام پذیرد .

هدف از انتخاب دانش‌آموزان برای آموزش تفکیک پسماندهای خشک استفاده از ظرفیت‌های یادگیری دانش‌آموزان و اثرگذاری آنها بر روی والدین در راستای نهادینه کردن فرهنگ حفظ محیط زیست و در راستای نگهداری زمین پاک و دوست داشتن طبیعت بوده است .

اینجانب ….. آموزشگاه ………تصمیم گرفتم طرحی را اجرا کنم که در آن دانش آموزان به تفکیک  وجداسازی  بازیافتها  درخانه و مدرسه  ترغیب  و تشویق شوند . طی اجرای طرح تفکیک زباله ، آموزشگران با اهدای سطل های تفکیک زباله و بروشورهایی در رابطه با فرهنگ بازیافت زباله از مبداء به دانش آموزان و دانش آموز ان در خصوص انجام طرح فوق  و در راستای نگهداری زمین پاک و دوست داشتن طبیعت توضیحات لازم را به آنها ارائه داده شد.در این پژوهش سعی من  بر این بود  که از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای اجرای هر چه بهتر طرح آسمان آبی، زمین پاک بهره گیرم که آموزش چهره به چهره از تاثیرگذارترین بخش های اجرای این طرح به‌شمار می‌آمد .بنا بر این چون بازیافت پسماندها به کاهش تولید زباله ، حفظ منابع زیست محیطی ، کاهش مصرف انرژی ، کاهش گازهای گلخانه‏ای و تغییرات آب و هوایی و کاهش هزینه‏ها کمک می‏کند ، ضروری است کلیه دانش آموز ان نسبت به جمع آوری به موقع این ظروف اقدام و به چهره بصری کمک کنند .

کلید واژه :  دانش آموزان- تفکیک  -جداسازی  بازیافت-  خانه – مدرسه

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید