132 – بهبود رفتارهای نامطلوب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

132 – بهبود رفتارهای نامطلوب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 255 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 2 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 2 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار ، دبیر :

بهبود رفتارهای نامطلوب دانش آموزان با روش های نوین تدریس

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

نکات کلیدی : 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله. 6

اهداف گزارش تخصصی : 9

هدف اصلی : 9

اهداف جزئی : 9

مقایسه با شاخص (وضع مطلوب ) 9

جمع آوری اطلاعات… 9

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 10

انتخاب راه جدید موقتی.. 12

شناسایی، توجه و استفاده از مهارت ها و علایق فردی دانش آموزان(راهبرد کمکی جهت تغییر رفتارهای نامطلوب) : 12

گروه بندی : 13

انتخاب نحوه ی بارم بندی، اعلام آن به کلاس و تشریح نحوه ی طراحی سئوال : 15

ارزشیابی آغازین : 15

انتخاب روش تدریس : 16

اهداف: 16

ارزشیابی پایانی : 17

شیوه ی ارائه ی پاداش : 18

آموزش مهارت های مطالعه و راهبردهای یادگیری : 19

آموزش غیر مستقیم مهارت های روابط اجتماعی،  با عنوان دمی با نسیم نفس بزرگان.. 19

پنجره ی آزاد کلاس…. 20

آموزش روش تحقیق: 20

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن : 20

ارزیابی بعد از اجرای طرح.. 21

نقاط قوت اجرای طرح.. 22

نقاط ضعف : 23

نتیجه گیری.. 23

پیشنهاد ها 23

منابع و ماخذ. 25

چکیده

یکی از مسائل و مشکلاتی که دبیران با آن روبرو هستند ، کار با دانش‌آموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانش‌آموزان نمی‌توانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند. دبیران و دبیران امروزی با مسائل پیچیده‌ای روبه‌رو هستند که در گذشته رواج کمتری داشته است. یکی از این مسائل و مشکلات، کار با دانش‌آموزانی است که دچار اختلالات رفتاری و عاطفی هستند. این گروه از دانش‌آموزان نمی‌توانند در مدرسه براساس هنجارها رفتار کنند و در نتیجه بر عملکرد آموزشی تاثیر نامطلوبی بر جای می‌گذارند. با دانش‌آموزان دچار مشکلات عاطفی چگونه رفتار کنیم؟ دانش آموزانی با کاستی های توجه، دانش آموزان افسرده، دانش آموزان ضداجتماعی و … جزو این گروه هستند. در واقع این دانش آموزان از خود رفتارهایی بروز می دهند که ممکن است براحتی زمان و انرژی زیادی از معلم را هدر دهد، با این حال هنوز هم بسیاری از متخصصان بر این باورند که دبیر مهم ترین عامل تعیین کننده کیفیت برنامه های آموزشی برای دانش آموزانی است که با اختلالات رفتاری و عاطفی روبه رو هستند و می توانند در آموزش به این دانش آموزان نقش اصلی را ایفا کنند. آنان مسوول تهیه برنامه درسی، تعیین هدف های دانش آموزان و تشویق و تدارک آنها برای رسیدن به این اهداف هستند. می توان گفت به دلیل مشکل دار بودن این دسته از دانش آموزان، دبیرانشان باید الگوی رفتاری مناسب برای آنان باشند. معلمان باید رفتار مهرانگیز، مودبانه و دوستانه ای را به نمایش بگذارند. همه دانش آموزان در جریان درس خواندن و یادگیری باید احساس سلامت، ایمنی و حمایت کنند و در این میان دانش آموزانی که با اختلالات عاطفی و رفتاری روبه رو هستند و اغلب زندگی آشفته ای دارند، باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند. اینجانب ……………………     در این پژوهش سعی بر این داشته ام که با استفاده از روش های نوین تدریس این مشکلات را در دانش آموزان برطرف نمایم.

نکات کلیدی :

دانش آموزان – رفتار های نامطلوب – بهبود بخشید

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید