معرفی گزارش تخصصی
گزارش تخصصی آموزگار و دبیر :
حل مشکل کم رویی یکی از دانش آموزان با روش های مناسب
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات هجده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست
انواع وعلل خجالتی و گوشه گیر بودن در کلاس درس… 5
1-مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس… 8
2-مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه. 8
مشخصه های رفتاری کودکان کمرو و گوشه گیر. 10
تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده 12
راه حل های موقت و اجرای آن.. 14
چکیده
بسیاری از دانش آموزانی که در مقایسه با هم کلاسی هایشان، در کلاس غیرفعال اند، از نظر آموزشی و اجتماعی از رفتار مناسبی برخوردارند، اما نسبت به دیگر دانش آموزان آرام تر بوده ، از انجام کار با دیگران سرباز می زنند. بعضی از این دانش آموزان به درجات مختلف ، با مشکل خجالتی یا گوشه گیر بودن مواجه اند و عده کمی از آن ها ممکن است به سمت اسکیزوفرنی سوق پیدا کنند. این مقاله حد واسط این دو گروه از دانش آموزان را مد نظر قرار داده است، دانش آموزانی که عموماً به عنوان بچه های کمرو (فاقد اعتماد به نفس و نگران از نظر اجتماعی ) یا گوشه گیر (کسانی که حاضر جواب نیستند، تمایلی به برقراری ارتباط ندارند و خیالباف اند) شناخته می شوند. همان طور که می دانیم هر جا که انتظارات اجتماعی جدید و مبهم باشند، درجاتی از خجالت کشیدن ، طبیعی است اما خجالتی بودن وقتی تبدیل به یک مشکل می شود که صرفاً وابسته به موقعیت نبوده، بلکه اختیاری باشد، تا جایی که به فرد برچسب خجالتی زده شود. به ویژه در موقعیتی که فرد این برچسب را پذیرفته ، آن را درونی کند، ممکن است الگوی جامعی از خجالتی بودن در او ایجاد شود و علائم دیگری مثل : عدم اعتماد به نفس در ورود به موقعیت اجتماعی و ناراحتی و سرباز زدن از ظاهر شدن در حضور دیگران ، در وی ظاهر گردد.امسال من هم در کلاس ……… خودم در آموزشگاه با نمونه ای از این دانش آموزان کمرو و خجالتی روبرو شدم. بنابراین تصمیم گرفتم مشکل کم روئی این دانش اموز را حل نمایم .
نکات کلیدی :
دانش آموز – کم رو – راهکارها