معرفی گزارش تخصصی
گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی :
علاقمند کردن دانش آموزان به استفاده از فناوری و کار پژوهشی با تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
تلفیق -طرح جابر بن حیان – علوم- فناوری پژوهشی –دانش آموزان 3
تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :.. 10
انتخاب راه حل یا راه حل های موقت:.. 10
ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ).. 14
پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:.. 14
پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :.. 16
چکیده:
اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشانبتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .
به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل بهیادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادر می سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .در سال تحصیلی اخیر با توجه به اهمیت و نقش طرح جابر بن حیان در درس علوم تجربی بنده تصمیم گرفتم تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم دانش آموزانم را به استفاده از فناوری و کار پژوهشی علاقه مند نمایم