270 – علاقمند کردن دانش آموزان به استفاده از فناوری و کار پژوهشی با تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم

270 – علاقمند کردن دانش آموزان به استفاده از فناوری و کار پژوهشی با تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 453 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 10 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی آموزگار اول ابتدایی :

علاقمند کردن دانش آموزان به استفاده از فناوری و کار پژوهشی با تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم      

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی  صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده:.. 2

کلیدواژه :.. 3

تلفیق -طرح جابر بن حیان – علوم-  فناوری پژوهشی –دانش آموزان   3

مقدمه.. 3

بیان مسئله.. 5

بیان وضع موجود.. 8

اهداف گزارش تخصصی :.. 8

هدف اصلی :.. 8

اهداف جزئی :.. 8

مقایسه با وضع مطلوب :.. 8

جمع آوری اطلاعات.. 9

یافته های علمی.. 9

تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها :.. 10

انتخاب راه حل یا راه حل های موقت:.. 10

شیوه های اجراء:.. 11

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ).. 14

نقاط ضعف :.. 14

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی:.. 14

پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی :.. 16

نتیجه گیری و پیشنهادات.. 18

منابع :.. 23

 

چکیده:

اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشانبتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .

به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل بهیادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادر می سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .در سال تحصیلی اخیر با توجه به اهمیت و نقش طرح جابر بن حیان در درس علوم تجربی بنده تصمیم گرفتم تلفیق طرح جابر بن حیان با درس علوم  دانش آموزانم را به استفاده از فناوری و کار پژوهشی علاقه مند نمایم

کلیدواژه :

تلفیق -طرح جابر بن حیان – علوم-  فناوری پژوهشی –دانش آموزان

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید