336 – علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه با راهکارهای مناسب

336 – علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه با راهکارهای مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 378 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 1 دسامبر 2019

به روز رسانی در: 1 دسامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی مدیر ، معاون ، مربی بهداشت :

علاقمند کردن همکاران به خوردن صبحانه با راهکارهای مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

کلیدواژه : 4

مقدمه. 5

بیان مسأله. 6

بیان وضع موجود. 8

اهداف گزارش تخصصی : 8

هدف اصلی : 8

اهداف جزئی : 9

مقایسه با وضع مطلوب : 9

جمع آوری اطلاعات… 9

تعریف صبحانه : 10

اهمیت صرف صبحانه : 10

اهمیت صبحانه از دیدگاه علمی: 11

الگوهای تغذیه. 12

فواید مصرف صبحانه توسط معلمان و کادر اجرایی و آموزشی آموزشگاه 14

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها 15

انتخاب راه حل موقتی.. 16

اعتبار بخشی به راه حل ها 17

شیوه های اجرا 17

ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ) 18

الف) شاخص های کیفی در موفقیت طرح.. 18

ب _ شاخص های کمی در موفقیت طرح.. 19

نقاط ضعف : 20

نتیجه گیری.. 20

پیشنهادات کاربردی.. 20

منابع و مآخذ. 22

چکیده

همانگونه که واقفیم اهمیت خوردن صبحانه برای افزایش تمرکز و کارایی بخصوص در نظام آموزشی بر کسی پوشیده نیست. پژوهش‌های آماری نشان می‌دهد که درصد قابل توجهی از معلمان بدون صبحانه روزشان را آغاز می‌کنند. این در حالی است که به دلیل اهمیت این وعده غذایی در برخی از کشورهای خارجی در مدارس برنامه صبحانه گذاشته شده است. در نظام آموزشی و در مدارس یکی از عوامل بالا بردن سطح کارایی و تمرکز بیشتر معلمین و کادر آموزشی خوردن صبحانه و تغذیه سالم است.

مسئله اساسی که بنده را به انجام این پژوهش  وا داشت.عدم علاقه و توجه همکاران این آموزشگاه به خوردن صبحانه بود که این مسئله باعث عدم تمرکز و پایین آمدن کارایی آنها در بحث تدریس و فعالیت های اجرایی شده بود. بنا بر این بنده تصمیم گرفتم با استفاده از روش ها و راهکار های جذاب آنها را به خوردن صبحانه ترغیب نمایم. پس از اقدامات صورت گرفته همکاران مورد بررسی  به استفاده از تغذیه‌ی سالم بیش از پیش علاقمند شدند .عادت به استفاده از صبحانه  سالم در بین همکاران بیشتر شد. مشارکت تغذیه ای در میان همکاران و دیگر دست اندرکاران مدرسه افزایش یافت. با رویکرد همکاران به استفاده از صبحانه سالم اطلاعات تغذیه ای آنها نیز افزایش پیدا کرد. اکثر همکاران کلاس به خودباوری در مورد تغذیه و صبحانه رسیدند.با استفاده ی صحیح از تغذیه سطح کمی و کیفی آموزشی افزایش پیدا کرد. میل به نوشیدن شیر به طور چشمگیری در میان همکاران افزایش یافت.

از آنجا که این پژوهش با جامعه آماری همکاران و دبیران صورت پذیرفته است،می توان آن را به دانش آموزان نیز بسط داد و از مزایای علاقه مند نمودن هر چه بیشتر دانش آموزان به صرف صبحانه در سیستم آموزشی بهره برد.

کلیدواژه : صبحانه-تغذیه سالم-دانش آموزان

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید