1 – چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

1 – چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 648 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 26 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 26 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

چگونه توانستیم با انجام راهبردهای آموزشی مشکل نارساخوانی دانش آموز را در پایه سوم ابتدایی کاهش دهیم.

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات پنجاه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 5

مقدمه: 6

عواملی که بر اختلالهای یادگیری اثر دارند.. 8

شرایط جسمی.. 8

عوامل محیطی.. 8

عوامل انگیزشی و عاطفی.. 8

شرایط روانی.. 11

خواندن: 11

اختلال در خواندن: 11

تعریف نارساخوانی: 12

اشتباهها در سطح خواندن: 13

مورد مطالعه: 13

بیان مسئله: 14

روش های گردی آوری اطلاعات: 16

تجزیه و تحلیل اطلاعات: 16

خلاصه یافته های اولیه: 17

ارائه راه حل های پیشنهادی: 18

رویکردهای سنتی: 19

روش فرنالد: 19

رویکرد اورتون- گلینگهام: 20

آموزش واج: 21

واج های متفرقه: 22

واج های تحلیلی: 22

واج های ترکیبی: 22

مغز، ساختار و کارکردهای آن: 24

نیمکره های مغز: 24

مغز راست، مغز چپ، تفاوت های کارکردی: 24

رجحان جانبی: 26

خودپرسشی: 26

اصلاح رفتاری- شناختی: 27

یاد یارهای کلید واژه: 28

چگونگی اجرای راه حل: 28

تقویت ژتونی: 29

الف- آگاهی واج شناختی: 29

تقویت حافظه توالی دیداری و شنیداری: 31

تمرینات تقویت ادراک و تمیز و دقت دیداری: 32

روش چندحسی فرنالد: 33

ارزیابی نتایج: 33

واکنش نسبت به راه حل جدید: 35

نتیجه گیری: 37

و من ا…التوفیق.. 37

منابع: 39

9- درمان اختلالات دیکته نویسی ،تألیف دکتر مصطفی تبریزی ، انتشارات فرا روان  40

نمونه هایی از تمرینات: 40

چکیده:

  پژوهش حاضر به منظور حل مشکلات ویژه یادگیری خواندن یکی از دانش آموزان با هوشبهر طبیعی و آموزش نامناسب در پایه سوم دبستان ………….. انجام گرفت.

البته دانش آموزان زیادی هستند که در خواندن دچار مشکل هستند اما در این امر واقعیت این است انواع مشکلاتی که دانش آموزان دارند از یک نوع نیستند تا بتوان با یک روش همه آنها را از بین برد. بلکه با توجه به تفاوتهای فردی و علتهای متفاوت مشکل آفرین برای هر دانش آموز باید علت یا علل را الویت بندی کرده و براساس آن برنامه های ترمیمی در نظر گرفت تا از اتلاف وقت و صرف انرژی بیهوده جلوگیری شود.

در این پژوهش با توجه به مشکلات ویژه دانش آموز فوق برنامه های زیر اجرا شده که به ترتیب اهمیت بوده

1- ارجاع به پزشک متخصص جهت درمان جسمی- عصبی

2- ارجاع به گفتار درمان جهت رفع مشکلات گفتاری

3- استفاده از روش های مختلف چندحسی فرنالد و گیلینگهام ضمن طبقه بندی و تجزیه و تحلیل کردن غلط های خواندنی وی، استفاده از تمرینات دقت و حافظه دیداری، آگاهی واج شناختی با شیوه های ابتکاری ویژه و با استفاده از وسایل متنوع کمک آموزشی معلم ساخته و ایجاد محیطی شاد و ملموس کردن مراحل آموزش تقویت عزّت نفس و ایجاد انگیزه برای آموزش دانش آموز شد.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید