263 – نهادینه سازی صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی در دانش آموزان با راهکارهای مناسب

263 – نهادینه سازی   صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی در دانش آموزان با راهکارهای مناسب

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 393 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 10 نوامبر 2019

به روز رسانی در: 10 نوامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی گزارش تخصصی

گزارش تخصصی  آموزگار و دبیر :

نهادینه سازی   صرفه جویی و بهینه سازی مصرف در مواد آموزشی در دانش آموزان با راهکارهای مناسب

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و هشت صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

 

فهرست مطالب

چکیده 3

مقدمه 4

بیان مسئله‏ 4

توصیف وضع موجود 6

اهداف گزارش تخصصی : 6

هدف اصلی : 6

اهداف جزئی : 7

مقایسه با وضع مطلوب  : 7

جمع آوری اطلاعات 7

پیشینه پژوهش 10

نتایج و پیامدهای مصرف گرایی 11

راه حل های پیشنهادی: 12

انتخاب راه جدید به طور موقت: 12

اجرای راه حل ها: 13

ارزیابی بعد از اجرای طرح (نقاط قوت ) 15

نقاط ضعف : 16

نتیجه گیری و پیشنهادات 16

منابع 24

 

چکیده

اسراف نکردن یک موضوع بسیار جامع می باشد که تمام ابعاد جامعه را شامل می شود. از نظر جامعه شناسی کار اصلی آموزش و پرورش در بحث اسراف نکردن،فرهنگ سازی و آموزش درست مصرف کردن به معلمان ، دانش آموزان و اولیای آن ها است.

اگر ما راههای درست مصرف کردن رابدانیم و بدان ها عمل کنیم مطمئنأ هیچ گاه با کمبود مواجه نمی شویم،اگر مردم کشورمان هم کاری کنند وهمه با هم در این جهت گام بردارند حتمأ موفق می شوند .همیشه به یاد داشته باشیم که اسراف نکنیم زیراخداوند نیز در قرآن مجید فرموده است:«ان الله لا یحب المسرفین» بنابراین ما نباید درمصرف نعمت های الهی زیاده روی کنیم بلکه باید برای آن الگو داشته باشیم. در این جهان خداوند نعمت هایش را درسرتا سر گیتی گسترانیده از خاک وآب و باد وباران و برف و…گرفته تا جنگل های وسیع ودرختان سرسبز و میوه های رنگارنگ که همه در تمام جهان و در هر کشوری وجود دارند. خداوند با تمام عظمت خود همه ی این نعمت ها را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار ما قرار داده اما آیا واقعأ ما آن طور که شایسته است از این نعمت ها استفاده می کنیم؟و قدر آنان را می دانیم؟ قدر آب را که مایه ی حیات است چیزی که اگر نباشد دیگر من وشمایی وجود نداریم،قدر هوای پاکی که هر روز صبح با کشیدن یک نفس عمیق چنان روح تازه ای در وجودمان دمیده می شود و قابل توصیف نیست را می دانیم؟ چون مبنای کار در آموزش و پرورش بر اساس فرهنگ سازی و آموزش می باشد .و با این روش می توان نگرش افراد را تغییر داد لذا وقتی نگرش افراد نسبت به مصرف کردن تغییر یافت و اصلاح شد منجر به تغییر رفتار آن ها می شود. در سال تحصیلی اخیر متوجه شدم که دانش آموزان در مصرف مواد مصرفی کلاس ، لوازم التحریر ، خوراکی ، آب و … صرفه جویی نمی کنند .بنا بر این اینجانب در این پژوهش تصمیم گرفتم به بررسی روش ها و راهکار هایی در جهت فرهنگ سازی صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف بپردازم.

کلیدواژه :

فرهنگ سازی-اسراف –صرفه جویی-اصلاح الگوی مصرف-دانش آموزان

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این گزارش تخصصی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این گزارش تخصصی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این گزارش تخصصی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید