معرفی گزارش تخصصی
گزارش تخصصی اموزگار و دبیر :
حل مشکل کم رویی و عدم اعتماد به نفس دانش آموز طلاق با استفاده از روش های مناسب
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و سه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این گزارش تخصصی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این گزارش تخصصی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
با آغاز دوران مدرسه، کودکان ابعاد جدیدی از شخصیت خویش را آشکار می سازند و ناخودآگاه می کوشند و رفتارهای فردیشان را تثبت کنند.«اعتماد به نفس» نه تنها یکی از نیازهای شخصیتی کودکان، که بعد جدیدی از رفتارهای اجتماعی آن هاست؛ به طوری که کودکان بدون آن ناتوان از ادامه ی راه و زندگی در اجتماع خواهند شد. کودکانی که اعتماد به نفس بالائی دارند، میل به تجربه کردن و آزموندن موقعیت ها و موفقیت های اجتماعی- تحصیلی است. آما آن هایی که اعتماد به نفس پایین تری دارند، هیچ گاه به برقراری ارتباط با دیگران و کسب امتیازات اجتماعی- تحصیلی نمی اندیشند.
یکی ازدلایل عدم یادگیری در کودکان ضعف دراعتمادبه نفس است واین رابطه مستقیمی باچگونگی نگرش فرد نسبت به خو د دارد درمان آن بدون توجه به اصول وروشهای تقویت اعتمادبه نفس انجام نمی پذیرد . از مهم ترین عوارض عدم اعتماد به نفس کم رویی می باشد .
در سال تحصیلی1397 – 1396 وقتی مشاهده کردیم که یکی ار دانش آموزان مان درفعالیت های داوطلبانه شرکت نمی کند ، کند نویس ، حواس پرت ، در نوشتن استرس دارد . و کمتر سعی می کند در فعالیت های کلاسی و فعالیت های گروهی شرکت نماید . بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات ، با راهکارهایی همچون تشویق ، دادن مسئولیت به وی ، کاهش وابستگی به پدر و مادربزرگش ودر نظر گرفتن توانائی هایش ، اعتماد به نفس دانش آموز را تقویت و مشکل کم روئی را در وی برطرف نماییم .
نکات کلیدی
دانش آموز – اعتماد به نفس – کم روئی – طلاق – راهکارها
فهرست مطالب
1-8- 1 مشاهده رفتار دانش آموز در کلاس 6
2-8- 1 مصاحبه با مدیر و سایر همکاران مدرسه 7
4-8- 1 استفاده از منابع کتابخانه ای ومقالات : 8
9- 1 تجزیه و تحلیل داده ها واطلاعات جمع آوری شده 10
1-2 تفکر و جستجو برای یافتن راه حل های مناسب 12
2 – 2 دلایل انتخاب راه حل : 13
3-2 اجرای راه حل ها با ذکر جزئیات 14
فصل سوم : ارزیابی و نتیجه گیری 17
1-3 ارزیابی بعد از اجرا (نقاط قوت ) 17
2-3 بررسی میزان اعتبار راه حل های انجام شده 19
عکس های دانش آموز در حین اجرای راه حل ها : 25