194 – چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟

194 – چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم  ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 927 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 30 آگوست 2019

به روز رسانی در: 30 آگوست 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم دانش آموزان آموزشگاه را با رشته فنی کامپیوتر و بازار کار آینده این رشته آشنا و علاقه مند به ادامه تحصیل نمایم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و پنج صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 7

مقدمه: 8

بیان مسئله. 9

اهداف: 10

توصیف وضعیت موجود: 10

گردآوری اطلاعات: 11

تجزیه و تحلیل داده های اطلاعاتی بدست آمده: 11

پیشینه ی پژوهش: 13

الف) مبانی نظری: 14

ب) پیشینه ی علمی: 14

ارائه راه حل های پیشنهادی: 15

اقداماتی که به عهده والدین می باشد: 15

اقداماتی که بر عهده مربیان و دبیران و مشاور می باشد: 15

انتخاب راه حل ها بر اساس اولویت اهمیت اجرا: 15

اعتبار بخشی به راه حل های انتخابی: 16

نظارت بر اجرای راه حل ها: 16

پیشنهاد اقدام پژوه: 16

گرد آوری شواهد دو 17

بازار کار رشته ی هوش مصنوعی.. 17

بازار کار رشته مهندسی شبکه. 17

بازار کار رشته مهندسی نرم افزار 17

بازار کار رشته مهندسی سخت افزار 17

وضعیت نیاز کشور به این رشته. 18

زمینه ها و عناوین شغلی رشته کامپیوتر: 20

گرایش‌ سخت‌افزار: 21

درس‌های‌ این‌ رشته‌ در طول‌ تحصیل‌ : 21

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ سخت‌افزار : 22

گرایش‌ نرم‌افزار: 22

دروس‌ تخصصی‌ گرایش‌ نرم‌افزار : 23

موقعیت‌ شغلی‌ در ایران : 23

نتیجه گیری.. 24

منابع و ماخذ. 25

چکیده

بررسیهای مقدماتی که از دانش اموزان ، مدیران ، مشاوران و مسئولان کار دانش به عمل آمد بیانگر نگرش منفی دانش اموزان به برخی از رشته های کار دانش مثل رشته کامپیوتر می باشد. امروزه کشور به نیروهای انسانی ماهر ونیمه ماهر نیازمند است که بتواند نیازهای شغلی جامعه را رفع کنند. از طرف دیگر ظرفیت پذیرش دانشگاه ها نسبت به شرکت کنندگان رشته کامپیوتر محدود است رشته های کار دانش مثل رشته کامپیوتر می توانند این مشکلات راحل کنند، به شرطی که دانش آموزان رشته کامپیوتر اولاً‌مهارتهای لازم را جهت وردود به بازار کار کسب کنند . ثانیاً زمینه های لازم جهت جذب آنان در بازار کار مهیا شو . ثالثاً‌در آمد وارزش اجتماعی آنان نسبت به بقیه مشاغل خیلی پایین نباشد .

با توجه به مطالعات مقدماتی مهمترین عوامل موثر بر نگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر عبارت از شرایط خانوادگی از قبیل شغل پدر، سواد والدین، وضعیت اقتصادی خانواده ، وضعیت تحصیلی دانش اموزان ونگرش دانش آموزان به مشاغل ، استخدام ، مهارتهای کار دانش ، آشنایی با رشته کامپیوتر می باشد.

از آنجا که عوامل مذکور، درنگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر می تواند موثر باشد لازم است قابلیت اعتماد آن مورد بررسی قرار گیرد ، پژوهش  حاضر به این منظور صورت گرفته است یعنی برای اینکه نشان دهد این عوامل با چه اطمینانی می توانند برنگرش دانش آموزان به رشته کامپیوتر باشند . تا در جهت بهبود بخشیدن به عوامل وشرایط موجود اقداماتی صورت گیرد.

در این اقدام پژوهی سعی بر این است که راهکارهای ترغیب دانش آموزان به رشته کامپیوتر را بیان نموده و نقش وظیفه ی خود دانش آموز ، اولیاء ، دبیران و مسئولین برای رسیدن به این مهم مشخص گردد .

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید