341 – چگونه توانستم مفاهیم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان آموزش دهم ؟

341 – چگونه توانستم مفاهیم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان آموزش دهم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 638 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 12 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 12 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم مفاهیم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان آموزش دهم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم مفاهیم جنگ نرم وجنگ سرد را به دانش آموزان آموزش دهم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و نه صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 1

مقدمه. 2

بیان مسئله‏. 2

پیشینه ظهور جنگ نرم‏. 4

توصیف وضع موجود 6

هدف از جنگ نرم و سرد 7

اولین و آخرین قدم جنگ نرم. 7

نمونه جنگ نرم. 8

دشمنان در جنگ نرم. 8

جنگ نرم و سرد در دیدگاه رهبری. 10

راه حل های پیشنهادی: 13

انتخاب راه جدید به طور موقت: 14

اجرای راه حل ها: 14

گرد آوری اطلاعات( شواهد دو): 18

بحث و نتیجه گیری. 18

اصول و روش‏های مقابله با جنگ نرم و جنگ سرد 20

برخی راه‏های مقابله با جنگ نرم. 21

منابع. 23

 

 

چکیده :

مقام معظّم رهبری:   « ما باید جنگ نرم را بشناسیم و آنرا بشناسانیم.»

پس از انقلاب اسلامی و حرکت همگانی مردم برای تغییر بنیادین ارزش‌های نظام، دشمنان همواره از طریق برنامه‌های مختلف سعی در اختلال در نظام برنامه‌های کشورمان داشته‌اند. پس از آنکه دشمنان از ادامه رابطه و مصالحه با رهبران نظام جمهوری اسلامی مأیوس شدند، به جنگ تحمیلی دامن زدند که خود می‌توانست تضعیف نظام تا نابودی کامل هویت دینی و ملی (ایرانی- اسلامی) را در بر داشته باشد. البته در این راه دشمن از هیچ حربه‌ای فرو نگذاشت، اما آنچه که مسلم بود رشادت‌ها و ایثار جوانان و مردم ایران زمین به مدد عقیده و ارزش‌هایی که از انقلاب به دست آورده بودند، مانعی بزرگ بر سر راه اهداف آنها شد و چیزی جز ناکامی و شکست در حوزه استراتژی‌های نظامی را برای آنها در بر نداشت. بدین ترتیب دشمن زخم خورده از شکست در حوزه‌های نظامی به فکر راه‌های پنهانی‌تر و البته کشنده‌تری برای نابودسازی نظام افتاد. در این دوره استحاله از درون و تهی‌سازی معانی ارزشی جامعه مهم‌ترین هدف دشمن قرار گرفت. جنگ نرم و سرد و شبیخون فرهنگی درست از سال 1368 یعنی پایان جنگ تحمیلی ایران و عراق آغاز شد و از خلاء ایجاد شده از مسایل جنگ، استفاده لازم را برد.

گسترش روز افزون ماهواره‌ها، گسترش بی‌بندوباری و به وجود آمدن فساد فراگیر در جامعه و به انحطاط کشیده شدن برخی از جوانان و گسترش روزافزون مشروبات الکلی، ایجاد گروه‌های غربی مانند: هوی‌متال‌ها، رپ‌ها و شیطان‌پرست‌ها، تمایل به مدگرایی و000 همه و همه نشان از هدفمند بودن این تهاجم از طرف دشمن داشت با توجه به آنچه که گفته شد . اینجانب … …… آموزشگاه …. با توجه به اینکه با دانش آموزانی نسبتا خوب سر و کار داشتم در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم برنامه پیشگیری از جنگ نرم و سرد و آسیب های اجتماعی را با افزایش سطح تفکر معنوی در کلاس اجرا کنم  . تا دانش آموزان بتوانند خودشان در جلوگیری از نفوذ فرهنگ بیگانه فرد قابلی  باشند.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید