366 – چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم؟

366 – چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 720 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 14 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستمطرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم دبستان اجرا کنم؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و دو صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 5

مقدمه. 6

بیان مساله : 7

توصیف وضعیت موجود. 8

گرد آوری شواهد یک : 9

تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق.. 10

راه حل های پیشنهادی: 11

اهداف و مزایای کیف در  مدرسه. 13

اهمیت آموزش ابتدایی.. 13

مفهوم مدرسه بدون کیف: 14

دانش آموز محوری : 15

گرد آوری شواهد دو: 17

عادلانه بودن ارزیابی (اعتبار بخشی) 17

باز ساخت یا بهسازی عمل.. 18

نتیجه گیری.. 20

منابع و مآخذ. 22

چکیده :

دانش‌آموزان مهم‌ترین رکن نظام آموزش و پرورش هر کشوری محسوب می‌شوند.عواملی که می‌تواند این سرمایه ملی را برای رشد بهینه و کیفی آماده سازد، مهارت‌های رفتاری است که در محیط آموخته می‌شود نه فقط محفوظات علمی. مدارس تامین‌کننده نیروی کیفی جامعه‌اند و نه فقط تامین‌کننده کمیتی از خیل عظیم نیروی انسانی که به‌عنوان تحصیل کرده روانه جامعه می‌شوند. پس شناسایی و ایجاد زمینه برای رشد خصایل ممتاز بشری، اولین دغدغه دست اندرکاران تعلیم و تربیت در کلیه فعالیت‌های علمی یا فرهنگی است که باید با تمام وجود خود را وقف ایفای این وظیفه سنگین کنند.

عدم وجود تکالیف سنگین در کلاس  باعث رشد و تکامل همه ابعاد وجودی یک دانش‌آموز در بعد جسمانی، شناختی، عاطفی، اخلاقی و معنوی می‌شود. چنانچه یک بعد از این ابعاد دچار صدمه شود و یا مورد غفلت و فراموشی قرار گیرد، دانش‌آموز به توانایی‌ها و شایستگی‌های کامل دست نخواهد یافت. این وظیفه مسئولین تعلیم و تربیت است که شرایطی را فراهم آورند تا تمام نیازهای او تامین شود.

عدم وجود تکالیف سنگین  و آرامش برای دانش آموز به همان اندازه مهم است که تغدیه خوب، محبت کردن و حفاظت از او اهمیت دارد، زیرا سلامت روحی و روانی و فیزیکی و جسمانی او را تامین می‌کند. نرخ آرامش به علن وجود تکالیف شب زیاد  در مدارس ما بسیار پایین است. و میزان توسعه فضای فرح بخش و توجه به مسائل کیفی به جای کمی  در آموزشگاه‌ها مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

بر همین اساس اینجانب ………. آموزگار پایه پنجم آموزشگاه……….  تصمیم گرفتم در اقدام پژوهی حاضر در ایجاد طرح مدرسه بدون کیف بکوشم و اقدام پژوهی خود را این گونه انتخاب کنم : چگونه توانستم طرح کیف در مدرسه را در کلاس پنجم   دبستان اجرا کنم؟

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید