454 – چگونه توانستم بوسیله ورزش یادگیری دانش آموزان را افزایش دهم

454 – چگونه توانستم بوسیله ورزش یادگیری دانش آموزان را  افزایش دهم

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1023 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 24 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 24 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم بوسیله ورزش یادگیری دانش آموزان را  افزایش دهم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم بوسیله ورزش یادگیری دانش آموزان را  افزایش دهم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات نوزده صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مسئله. 6

اهمیت موضوع. 7

توصیف وضع موجود. 9

گردآوری اطلاعات(شواهد1) 9

پرسشنامه مدیریت زمان. 10

تجزیه و تحلیل داده ها: 11

یافته های تحقیق.. 11

اهمیت تربیت بدنی در یادگیری دانش آموزان. 13

ارتباط آموزش حرکات بدنی با برنامه‌های تربیت بدنی مدارس.. 13

مراحل اجرای راه حل ها و چگونگی نظارت بر اجرای آنها 14

گرد آوری شواهد2. 16

چگونگی ارزیابی و اعتبار یابی راه حل ها 16

تجدیدنظرها،پیشنهادها و تصمیم گیری.. 17

بحث و نتیجه‌گیری.. 17

فهرست منابع. 19

 

 

چکیده

ورزش موجب سلامت ذهن و مغز می‌‌گردد. قدرت تمرکز را افزایش می‌دهد و یادگیری را بهبود می‌بخشد. تحقیقات نشان داده دانش آموزانی که در مدرسه روزانه به انجام فعالیت‌‌‌های ورزشی می‌پردازند سطح درسی و یادگیری آن‌ها رشد قابل توجهی پیدا کرده است. اما پس از مدتی اگر این دانش ‌آموزان به فعالیت های ورزشی خود نپردازند یادگیری آن‌ها به سطح قبل برگشته و نمره‌های آن‌ها به سطح قبل از ورزش برمی‌گردد. در نتیجه ورزش بر یادگیری تأثیر به‌سزایی دارد.

ورزش یادگیری را افزایش می‌دهد، قدرت تفکر و استدلال را بهبود می‌بخشد، تمرکز را افزایش می‌دهد و توجه را به سمت مسائل مهم زندگی جلب می‌کند. همچنین می‌تواند بسیاری از اضطراب‌ها و استرس‌‌های روزانه را از میان بردارد.ورزش موجب خون رسانی به مغز می‌شود که خون رسانی بیشتر دسترسی مغز به غذا و اکسیژن را افزایش می‌دهد و مواد زائد را دفع می‌کند از آن‌جا که ما در دورانی زندگی می‌کنیم که استرس و اضطراب فشار زیادی بر جسم و روح ما وارد می‌سازد و کم کم مغز ما رو به تحلیل می‌رود پس با انجام ورزش به صورت پایدار و همیشگی می‌توان قدرت یادگیری را افزایش داد و از تأثیرات بی‌نهایت مفید ورزش بهره برد.

لذا با با توجه به تعهد و مسئولیت خود در کلاس، با مشاهده ی حواس پرتی و عدم تمرکز و یادگیری کم دانش آموزانم در کلاس سعی در حل کردن مشکل آنها شدم . و تلاش نمودم با ورزش کردن تمرکز حواس را در آنها افزایش داده و سطح یادگیری را در آنها بالا ببرم .

ابزار گردآوری اطلاعات شامل مصاحبه، پرسشنامه، مشاهده و اسناد و مدارک می باشد.با اطلاعات به دست آمده ، مشخص شد مشکل دانش آموزان حواس پرتی یا عدم تمرکز در کلاس است که به دنبال عوامل ایجاد کننده ی آن بر آمدم و راهکار های مناسب با توجه به اطلاغاتی که در کتابها ، تحقیقات در این زمینه و تجربیات شخصی خودم  بود ارائه شد.

نکات کلیدی : دانش اموزان – ورزش – یادگیری

 

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید