معرفی اقدام پژوهی
چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم
موضوع اقدام پژوهی :
چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم
– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان
ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :
فهرست مطالب
شرایط و علل وجود کلاس های چند پایه در روستا ها : 11
چگونگی اداره کلاس و تدریس برای پایه های مختلف در یک زنگ.. 12
آموزش چند پایه فرصت یادگیری برای همه. 13
مدیریت در کلاس های درس چند پایه : 16
رهنمودهایی جهت مدیریت موثر در کلاس های چند پایه : 16
مشکلات آموزشی در کلاس های چند پایه و راه حل های آنان. 17
تجزیه و تحلیل و تفسیر پیشینه. 20
اعتبار بخشی و ارزشیابی اقدامات انجام شده 31
ارائه راه حل های جدید برای حل مسئله. 32
چکیده :
در نظام آموزشی کشور ما وجود کلاس های چند پایه واقعیتی اجتناب ناپذیر است ، شرایط سخت محیطی ، کمبود جمعیت دانش آموزی ، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی ، مهاجرت طبیعی یا اجباری و وجود مشکلات و مسائل متعدد مادی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی را با کلاس های تک پایه محدود می سازند . هدف پژوهش حاضر بررسی عدم فرآیند یادهی یادگیری در کلاس های چندپایه و مشکلات روشهای موجود تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است .
سوال های این پژوهش در موردوضعیت فیزیکی مدارس و کلاس درس ، روش تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است . بر اساس نتایج به دست آمده عوامل اثر گذار بر روش تدریس از دیدگاه معلمان چند پایه کمبود وقت ، تعداد زیاد دانش آموزان در هر پایه عدم آگاهی از شیوه های تدریس در کلاس چندپایه کمبود وسایل آموزشی ، نامناسب بودن ترکیب سنی دانش آموزان و عدم تمرکز حواس بوده است .
نکات کلیدی :
کلاس چند پایه – فرایند یادگیری