299 – چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم

299 – چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم

دسته بندی:

قیمت: رایگان

تعداد نمایش: 1176 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 6 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 6 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی 

چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم فرآیند یاددهی یادگیری را در کلاسهای چند پایه مدرسه بهبود بخشم

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی و چهار صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده : 5

نکات کلیدی : 5

مقدمه. 6

توصیف وضعیت موجود. 7

گردآوری شواهد 1. 7

مبانی نظری.. 9

مبانی عملی.. 11

شرایط و علل وجود کلاس های چند پایه در روستا ها : 11

چگونگی اداره کلاس و تدریس برای پایه های مختلف در یک زنگ.. 12

آموزش چند پایه فرصت یادگیری برای همه. 13

مدیریت در کلاس های درس چند پایه : 16

رهنمودهایی جهت مدیریت موثر در کلاس های چند پایه : 16

مشکلات آموزشی در کلاس های چند پایه و راه حل های آنان. 17

تجزیه و تحلیل و تفسیر پیشینه. 20

چگونگی نظارت بر راه حل ها 21

گردآوری شواهد 2. 28

اعتبار بخشی و ارزشیابی اقدامات انجام شده 31

ارائه راه حل های جدید برای حل مسئله. 32

نتیجه. 32

مشکلات خاص اموزشی : 32

پیشنهادات.. 33

منابع و مآخذمورد استفاده 34

 

چکیده :

در نظام آموزشی کشور ما وجود کلاس های چند پایه واقعیتی اجتناب ناپذیر است ، شرایط سخت محیطی ، کمبود جمعیت دانش آموزی ، کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی ، مهاجرت طبیعی یا اجباری و وجود مشکلات و مسائل متعدد مادی و اقتصادی از عواملی هستند که امکان تشکیل واحد آموزشی را با کلاس های تک پایه محدود می سازند . هدف پژوهش حاضر بررسی عدم فرآیند یادهی یادگیری در کلاس های چندپایه و مشکلات روشهای موجود تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است .

سوال های این پژوهش در موردوضعیت فیزیکی مدارس و کلاس درس ، روش تدریس و مدیریت کلاس های چند پایه است . بر اساس نتایج به دست آمده عوامل اثر گذار بر روش تدریس از دیدگاه معلمان چند پایه کمبود وقت ، تعداد زیاد دانش آموزان در هر پایه عدم آگاهی از شیوه های تدریس در کلاس چندپایه کمبود وسایل آموزشی ، نامناسب بودن ترکیب سنی دانش آموزان و عدم تمرکز حواس بوده است .

نکات کلیدی :

کلاس چند پایه – فرایند یادگیری

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید