405 – چگونه توانستم روحیه نوع دوستى ونیکوکارى را در دانش آموزان پایه اول تقویت کنم ؟

405 – چگونه توانستم روحیه نوع دوستى ونیکوکارى را در دانش آموزان پایه اول تقویت کنم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 714 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 18 اکتبر 2019

به روز رسانی در: 18 اکتبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم روحیه نوع دوستى ونیکوکارى را در دانش آموزان پایه اول تقویت کنم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم روحیه نوع دوستى ونیکوکارى را در دانش آموزان پایه اول تقویت کنم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات بیست و شش صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده 4

مقدمه. 5

بیان مساله. 6

توصیف وضعیت موجود. 7

گرد آوری شواهد1. 7

راه‌حل‌های پیشنهادی.. 8

انتخاب راه جدید به طور موقت: 9

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن: 10

1-الگو قرار دادن رفتار های خودم و دانش آموزان خوب آموزشگاه 10

گرد آوری اطلاعات (شواهد 2) 16

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن.. 17

نتیجه گیری.. 19

نقش معلم در آموزش روحیه نوع دوستى ، نیکوکارى ، مهرورزى.. 19

منابع : 26

چکیده

نوعدوستی، فرهنگ دیرینه ایرانیان است .احسان و نکوکاری به هر اندازه و شیوه نمود شکوفایی درک انسان توانمند نسبت به همنوعان محتاج و درمانده در گردش زندگانی است.

بخشش در جامعه نقش شبیه کاسبرگ گل در برقراری، سلامت و رشد برگ های گل میان خود دارد.

انجام امور خیر فرایندهای مثبت دیگری هم دارد. ایجاد تحکیم روابط انسانی دارا و ندار، ساماندهی کانون های خرد افراد گرفتار از تنگدستی و رها شده در پروسه سلامت بستر زندگی عمومی، آسایش درونی نیکوکاران، تأثیر روانی، فرهنگی و توجه در جامعه نسبت به مستمندان واقعی از جمله این آثار است. اما مهمترین آن که آدم بخشنده از دوستی رزاق خالق یکتا همواره غرق لذت و سرور می شود.

عمر و زمان که چون برق و باد می گذرند، با اهمیت ترین پدیده های هستی و سرمایه و فرصت در زمین زندگی هستند. در این مجال و فرصت محدود زندگی به طوری بذر بپاشیم که مزه و طعم حاصل آن، در زندگی مستمندان هم ذوق را جاری و تجلی کند و ماندگار. امام رضا«ع» فرموده است: «نیکوکاری پس انداز جاودان است.»ارزش و جایگاه رفیع معلم اختصاص به اسلام ندارد. در گفته‌های غیر مسلمانان نیز نشانه‌هایی از مقام بلند معلم دیده می‌شود. ارسطو می‌گوید: «کسانی که کودکان را تربیت می‌کنند باید بیش از افرادی که آنان را بار می‌آورند مورد احترام قرار گیرند، زیرا اینان تنها به کودک زندگی می‌بخشند، در حالی که معلمان هنر بهتر زیستن را به او یاد می‌دهند».

اینجانب ………………. ……….. شهرستان ……….. در اقدام پژوهی فوق الذکر تصمیم گرفتم آموزش روحیه نوع دوستى ، نیکوکارى ، مهرورزى را در دانش آموزانم تقویت نمایم.

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید