364 – چگونه توانستم کاربرد آموخته های درس علوم را در زندگی روزمره تقویت کنم ؟

364 – چگونه توانستم کاربرد آموخته های درس علوم را در زندگی روزمره تقویت کنم ؟

دسته بندی:

قیمت: 2000 تومان

تعداد نمایش: 1015 نمایش

ارسال توسط:

تاریخ ارسال: 14 سپتامبر 2019

به روز رسانی در: 14 سپتامبر 2019

خرید این محصول:

پس از پرداخت لینک دانلود برای شما نمایش داده می شود.

معرفی اقدام پژوهی

چگونه توانستم کاربرد آموخته های درس علوم را در زندگی روزمره تقویت کنم ؟

موضوع اقدام پژوهی :

چگونه توانستم کاربرد آموخته های درس علوم را در زندگی روزمره تقویت کنم ؟

– فایل بصورت ورد و قابل ویرایش در متن – تعداد صفحات سی صفحه – قیمت فقط دو هزار تومان

ابتدا در زیر چکیده و فهرست مطالب و فایل کامل پی دی اف این اقدام پژوهی را برای مشاهده قرار داده ایم ابتدا مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد و قابل ویرایش این اقدام پژوهی را  با قیمت دو هزار تومان خرید نمائید :

فهرست مطالب

چکیده: 1

مقدمه. 2

بیان مسئله: 3

توصیف وضعیت موجود. 4

گردآوری شواهد 1 : 4

یافته های علمی.. 5

تعریف مهارت های زندگی: 6

اهداف آموزش مهارت های زندگی: 6

آثار مثبت آموزش مهارت های زندگی: 7

تجزیه و تحلیل و تغییر داده ها : 9

شیوه های اجراء: 10

گرد آوری  شواهد 2: 13

پیشنهاداتی جهت فراگیری بهتر درس علوم تجربی: 14

پیشنهادات جهت شرکت دادن دانش آموزان در کار گروهی : 16

توصیه ها 18

پیشنهادات در رابطه با آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان. 23

نتیجه‌گیری: 25

منابع : 26

چکیده:

روانشناسان در دهه ی ها اخیر در برسی اختلالات رفتاری و انحرافات اجتماعی به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از اختلالات و آسیب ها در ناتوانی افراد در تحلیل صحیح و مناسب از خود و موقعیت خویش، عدم احساس کنترل و کفایت شخصی جهت رویارویی با موقعیت های دشوار و عدم آمادگی برای حل مشکلات و مسائل زندگی به شیوه مناسب ریشه دارد. بنابراین با توجه به تغییرات و پیچیدگی های روزافزون جامعه و گسترش روابط اجتماعی آماده سازی افراد بخصوص نسل جوان جهت رویارویی با موقعیت های دشوار امری ضروری به نظر می رسد. در همین راستا روان شناسان با حمایت سازمان های ملی و بین المللی جهت پیشگیری از بیماریهای روانی و نابه هنجاری های اجتماعی آموزش مهارت های زندگی و برقراری ارتباط موثر را در سراسر جهان و در سطح مدارس آغاز نموده اند. آنچه امروز تحت عنوان مهارت های زندگی مشهود است تنها حاصل کار پژوهشگران عصر حاضر نیست بلکه بسیاری از این مهارت ها در لابلای تعالیم الهی بخصوص در قرآن و احادیث معصومین(ع) بیان شده است. بطوری که تلاش برای برقراری ارتباط مفید و موثر با دیگران، خودشناسی و توجه به ارزشها که از فصول اساسی درس مهارت های زندگی است به کرات در قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه و احادیث منقول از سایر معصومین(ع) مورد تاکید قرار گرفته است. مهارت های زندگی جزء طرح های ارتقای بهداشت روان است که توسط سازمان جهانی بهداشت (WHO) در سال 1993 به منظور ارتقای سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های روانی و اجتماعی مطرح شده است. اینجانب آموزگار پایه سوم آموزشگاه ….  با توجه به این تحقیق ابتدا در مورد وضعیت کلاس و مدرسه وضعیت دانش آموزان توضیح دادم و اینکه چگونه می توان نشاط را به کلاس برگردانم و مهارت های زندگی را به آنها آموزش دهم سپس راه حل هایی با مشورت معلمان ، اولیاء و دانش آموزان ارائه دادم و از میان راه حل ها  مواردی  را به اجرا در آوردم

برای اطمینان شما عزیزان :

فایل پی دی اف این اقدام پژوهی برای مشاهده در زیر آمده است . ابتدا فایل پی دی اف را مشاهده نمائید و در صورت رضایت فایل ورد این اقدام پژوهی را با قیمت مناسب دو هزار تومان از لینک خرید در یافت نمائید . ابتدا فایل پی دی اف را با کلیک بر روی لینک زیر ببینید :

در صورت مشاهده و رضایت ، فایل ورد این اقدام پژوهی را را با قیمت مناسب فقط دو هزار تومان از دکمه پرداخت زیر دریافت نمائید.

پاسخ دهید